Opis
O knjizi:
Osobita vrijednost ove knjige je njezina udžbenička namjena, a ona između ostalog, proistječe iz činjenice da su pojedina područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.
Knjiga je strukturirana u četiri tematske cjeline i 12 poglavlja potkrijepljenih potkrijepljen brojnim ilustracijama u boji koje oživljavaju tematiku marketinga.
Iz sadržaja:
PRIRODA MARKETINGA/ Pojmovno određenje marketinga/ Okruženje marketinga/ Društvena odgovornost marketinga/ ANALIZA TRŽIŠNIH PRILIKA/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi/ Ponašanje potrošača/ Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje/ MARKETINŠKI MIKS/ Proizvod/ Cijene/ Promocija/ Prodaja i distribucija/ PLANIRANJE, KONTROLA I ORGANIZACIJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI/ Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti/ Marketinška strategija/ PITANJA I BILJEŠKE