OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA, 2012 - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA, 2012

Autor: Krupka, Zoran; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 318
Uvez: Meki

22,43 

Namijenjen prvenstveno studentima poslovne ekonomije, ali i široj zainteresiranoj publici, ovaj sveučilišni udžbenik uglednih autora zasigurno će nadopuniti nedostatak odgovarajuće literature za diplomske studije! Prilikom pisanja, autorima su na umu bili i studenti koji su sve više orijentirani na međunarodni marketing.

SKU: 1040 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja: 

MEĐUNARODNI MARKETING I SVJETSKA TRGOVINA/ Priroda međunarodnog marketinga/ Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga/ OKRUŽENJE SVJETSKOG TRŽIŠTA/ Ekonomsko okruženje/ Političko okruženje/ Zakonodavno okruženje/ Kulturno okruženje/ MEĐUNARODNI MARKETING U PODUZEĆU/ Istraživanje stranih tržišta/ Strategije ulaska na strana tržišta/ MEĐUNARODNI MARKETINŠKI MIKS/ Proizvodi/ Usluge/ Cijene/ Međunarodna marketinška distribucija/ Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje/ Odnosi s javnošću/

Recenzije: 

Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menadžerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF – Ekonomsko-poslovni fakultet

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Školska knjiga

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Autor

, ,