• Ne možete dodati "TOČKA PREOKRETA - džepno izdanje" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

Autor: Crnjak-Karanović, Biljana, Miočević, Dario
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 288
Uvez: Meki

20,90 

Sveučilišni udžbenik u kojem autorica nudi uvid u temeljne odrednice i specifičnosti međunarodnog marketinga, njegovo okruženje s obzirom na ekonomiju, politiku, zakonodavstvo i kulturu. Namijenjen studentima ekonomskih i srodnih fakulteta te poduzetnicima koji posluju ili namjeravaju poslovati u inozemstvu.

SKU: 2133 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Da bi se shvatilo značenje međunarodnog marketinga i da bi ga se moglo definirati, potrebno je istaći osnovne odrednice marketinga, jer se svaka definicija međunarodnog marketinga mora graditi na temeljnim definicijama marketinga i marketinškog menadžmenta, s dodatnim objašnjenjem međunarodne dimenzije.

Na taj se način u ovoj knjizi pristupa obradi temeljnih odrednica i dimenzija međunarodnog marketinga. U prvoj cjelini obrađuju se osnovne odrednice i dimenzije marketinga i međunarodnog marketinga. Nakon toga, objašnjava se suština i evolucija marketinške koncepcije, sličnosti i razlike između nacionalnog i međunarodnog marketinga, te na kraju daje pregled osnovnih definicija međunarodnog marketinga. Dodana vrijednost knjige jest vodič za izradu projektnog zadatka.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA”

Povezane knjige - Naša preporuka