Opis
Iz recenzija:
S obzirom na interdisciplinarni pristup obrađenoj problematici, recenzirana je knjiga relevantna i za sve koji se zanimaju za općenitu problematiku strateškog upravljanja te postizanja/očuvanja konkurentske prednosti u širem smislu te riječi.
Osim toga, kao važno obilježje recenziranog djela treba izdvojiti služenje gotovim predlošcima za primjenu teorijskih koncepcija u studentskim projektima i konkretnim poslovima. Recenzirano će djelo zasigurno biti korisno i široj stručnoj javnosti, bez obzira na to je li riječ o sadašnjim ili potencijalnim menadžerima ekonomske struke ili pak onima koji samo žele osvježiti relevantna znanja iz područja marketinga i strateškog upravljanja. Prof. dr. sc. Nikša Alfirević, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Iz sadržaja:
Uvodni dio: riječ autora, komu je knjiga namijenjena, kako se služiti knjigom
1 Marketing i suvremeno društvo
1.1.. Opća obilježja marketinga
1.2.. Marketing i izazovi suvremenog društva
1.3.. Društvena odgovornost i etika u marketingu
2. Strateško planiranje marketinga
2.1.. Opća obilježja strateškog planiranja marketinga
2.2.. Organizacija marketinške funkcije
2.3.. Analize u marketingu
2.4.. Odabir i primjena marketinške strategija
3. Segmentacija, targetiranje i pozicioniranje
3.1.. Opća obilježja STP procesa
3.2.. Segmentacija
3.3.. Targetiranje (odabir ciljanog segmenta)
3.4.. Pozicioniranje
4. Marketinški miks
4.1.. Opća obilježja marketinškog miksa
4.2.. Proizvod/usluga
4.3. Cijena
4.4. Distribucija
4.5. Promocija
5. Strateški marketing u praksi: ključni procesi
5.1.. Proces: Marketinški plan
5.2.. Proces: Istraživanje tržišta
5.3.. Proces: Odabir agencije
5.4.. Proces: Razvoj i provedba oglašivačke kampanje
5.5.. Proces: Upravljanje markom (model BrandBoxes)
5.6.. Proces: Izrada briefa (brief za marketinšku komunikaciju)
Prilozi 433
Recenzije
Još nema recenzija.