Vidi košaricu “BRAND SENSE” je dodano u vašu košaricu.
OVO JE MARKETING - Naruči svoju knjigu

OVO JE MARKETING

Ne možete biti viđeni dok i sami ne naučite vidjeti
Autor: Godin, Seth
Područje: Marketing
Karakter: popularna
Godina izdanja: 2021
Broj stranica: 300
Uvez: Meki

18,45 

„ MARKETING je želja da istinski vidimo i razumijemo ljude na koje želimo utjecati“.

Seth Godin autor je osamnaest bestselera, uključujući i ovaj najnoviji koji već sada obara sve rekorde čitanja. Njegove dnevne objave na seths.blog čitaju milijuni ljudi diljem svijeta. Bivši je zamjenik predsjednika u Yahoou i čan MARKETINŠKE KUĆE SLAVNIH.

SKU: 13511 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

„ Kome možemo pomoći?“ Sethova je definicija marketinga. No, obzirom da je marketing svuda oko i da smo mu toliko dugo izloženi, uzimamo ga zdravo za gotovo. A nikako ne bi trebalo tako biti. Seth Godin u ovoj marketinškoj čaroliji, po prvi put otkriva tajne vlastitog uspjeha i uvodi nas u tajne svog marketinškog genija. Godin je oduvijek imao unikatan pristup – gdje većina marketing stručnjaka pokušava zavesti mase, Godin to vidi kao put u prosječnost. Gdje drugi pokušavaju riješiti probleme svoje kompanije ili svog klijenta, Godin uči da je ispravan put rješavati probleme klijentovih klijenata, onih o kojima kompanija ovisi i bez čijeg interesa svaka kompanija propada. Cilj nije raditi buku i prodavati floskule, cilj je činiti svijet boljim i uvjeriti krajnje potrošače da će upravo vašim proizvodom ili uslugom to zaista učiniti. Marketing treba počivati na temeljima empatije, velikodušnosti i emocijama, na pristupačnosti i najužoj publici, izgradnji emotivne veze s njima i perpetuiranom radu na povjerenju tržišta u kompaniju koju predstavljate. Ljudska povezanost pobjeđuje svaku statistiku i metriku, a upravo tomu nas ova knjiga i uči.

„ Kome možemo pomoći?“

 

Iz sadržaja:

Uvod

PRVO POGLAVLJE

Nije masovno, nije spam, nije sramno

DRUGO POGLAVLJE

Stručnjak za marketing uči vidjeti

TREĆE POGLAVLJE

Marketing mijenja ljude putem priča, veza i iskustva

ČETVRTO POGLAVLJE

Najmanje održivo tržište

PETO POGLAVLJE

U potrazi za “boljim”

ŠESTO POGLAVLJE

Više od robe

SEDMO POGLAVLJE

Platno snova i želja

OSMO POGLAVLJE

Više koga: U potrazi za najmanjim održivim tržištem

DEVETO POGLAVLJE

Ljudi poput nas rade ovako

DESETO POGLAVLJE

Povjerenje i napetost stvaraju korak prema naprijed

JEDANAESTO POGLAVLJE

Status, dominacija i pripadnost

DVANAESTO POGLAVLJE

Bolji biznis-plan

TRINAESTO POGLAVLJE

Semiotika, simboli i govorni jezik

ČETRNAESTO POGLAVLJE

Ponašajte se različito prema različitim ljudima

PETNAESTO POGLAVLJE

Dopiranje do pravih ljudi

ŠESNAESTO POGLAVLJE

Cijena je priča

SEDAMNAESTO POGLAVLJE

Dopuštenje i izvanrednost u kreposnom ciklusu

DEVETNAESTO POGLAVLJE

Lijevak

DVADESETO POGLAVLJE

Organiziranje i vođenje plemena

DVADESET I PRVO POGLAVLJE

Neke studije slučaja uporabe metode

DVADESET I TREĆE POGLAVLJE

Marketing najvažnijoj osobi

Popis literature iz marketinga

ZAHVALNICE

 

 

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka