Opis
O knjizi:
„ Kome možemo pomoći?“ Sethova je definicija marketinga. No, obzirom da je marketing svuda oko i da smo mu toliko dugo izloženi, uzimamo ga zdravo za gotovo. A nikako ne bi trebalo tako biti. Seth Godin u ovoj marketinškoj čaroliji, po prvi put otkriva tajne vlastitog uspjeha i uvodi nas u tajne svog marketinškog genija. Godin je oduvijek imao unikatan pristup – gdje većina marketing stručnjaka pokušava zavesti mase, Godin to vidi kao put u prosječnost. Gdje drugi pokušavaju riješiti probleme svoje kompanije ili svog klijenta, Godin uči da je ispravan put rješavati probleme klijentovih klijenata, onih o kojima kompanija ovisi i bez čijeg interesa svaka kompanija propada. Cilj nije raditi buku i prodavati floskule, cilj je činiti svijet boljim i uvjeriti krajnje potrošače da će upravo vašim proizvodom ili uslugom to zaista učiniti. Marketing treba počivati na temeljima empatije, velikodušnosti i emocijama, na pristupačnosti i najužoj publici, izgradnji emotivne veze s njima i perpetuiranom radu na povjerenju tržišta u kompaniju koju predstavljate. Ljudska povezanost pobjeđuje svaku statistiku i metriku, a upravo tomu nas ova knjiga i uči.
„ Kome možemo pomoći?“
Iz sadržaja:
Uvod
PRVO POGLAVLJE
Nije masovno, nije spam, nije sramno
DRUGO POGLAVLJE
Stručnjak za marketing uči vidjeti
TREĆE POGLAVLJE
Marketing mijenja ljude putem priča, veza i iskustva
ČETVRTO POGLAVLJE
Najmanje održivo tržište
PETO POGLAVLJE
U potrazi za “boljim”
ŠESTO POGLAVLJE
Više od robe
SEDMO POGLAVLJE
Platno snova i želja
OSMO POGLAVLJE
Više koga: U potrazi za najmanjim održivim tržištem
DEVETO POGLAVLJE
Ljudi poput nas rade ovako
DESETO POGLAVLJE
Povjerenje i napetost stvaraju korak prema naprijed
JEDANAESTO POGLAVLJE
Status, dominacija i pripadnost
DVANAESTO POGLAVLJE
Bolji biznis-plan
TRINAESTO POGLAVLJE
Semiotika, simboli i govorni jezik
ČETRNAESTO POGLAVLJE
Ponašajte se različito prema različitim ljudima
PETNAESTO POGLAVLJE
Dopiranje do pravih ljudi
ŠESNAESTO POGLAVLJE
Cijena je priča
SEDAMNAESTO POGLAVLJE
Dopuštenje i izvanrednost u kreposnom ciklusu
DEVETNAESTO POGLAVLJE
Lijevak
DVADESETO POGLAVLJE
Organiziranje i vođenje plemena
DVADESET I PRVO POGLAVLJE
Neke studije slučaja uporabe metode
DVADESET I TREĆE POGLAVLJE
Marketing najvažnijoj osobi
Popis literature iz marketinga
ZAHVALNICE