Opis
O knjizi:
Knjiga Planiranje i Analiza kvalitete, autora J. M. Jurana i F. M. Gryna objašnjavaTekst udžbenika je pisan krajnje jasnim, čak i za laika razumljivim jezikom. Definicije i osnovne empirijske znanosti, koje vrijede u području upravljanja kvalitetom, iznesene su uvjerljivo, uz veliki broj grafova i tablica s podacima koji predstavljaju konkretne primjere iz prakse. kako uspješno i kvalitetno voditi poslovne aktivnosti u poduzeću. Naglašavaju se i opisuju formule, metode i načini analize koje treba primjeniti. Detaljno se istražuje strateški menadžment, samoupravljački timovi, kultura brige o kvaliteti, karte s područjima kontrole, preraspodjela funkcija kvalitete, niveliranje konkurentskih proizvoda i mnogo drugih tema. Kako bi još više osposobila čitatelja da shvati značenje i važnost konačnog rezultata – proizvoda – knjiga uključuje primjere iz različitih kompanija diljem svijeta.
Iz sadržaja:
Temeljni pojmovi / Procjenjivanje kvalitete u cijeloj tvrtki / Poboljšavanje kvalitete i smanjenje troškova/ Planiranje kvalitete i prihod od prodaje / Kontrola kvalitete / Strateško upravljanje kvalitetom / Razvijanje kulture kvalitete / Temeljni pojmovi i vjerojatnosti / Razumijevanje potreba kupaca / Odnosi s dobavljačem / Proizvodnja / Kontrola, ispitivanje i mjerenje / Informacijski sustavi kvalitete / Osiguravanje kvalitete.