Vidi košaricu “KVALITETA ČINI RAZLIKU, zbornik radova” je dodano u vašu košaricu.
PLIVATI S ISO-om I OSTATI ŽIV - Naruči svoju knjigu

PLIVATI S ISO-om I OSTATI ŽIV

Što je kvaliteta i kako njome upravljati u poslovnom i privatnom životu
Autor: Štajdohar – Pađen, Olga
Područje: Kvaliteta
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 168
Uvez: Meki

15,79 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 789 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja – poglavlja:

Mercedes ili fićo – što mislite, koji je kvalitetniji?/ Zainteresirane strane – što su i kako njima upravljati?/ Infrastruktura kvalitete – što je i čemu služi?/ Čemu služe oznaka CE i europske direktive Novog pristupa?/ Kako nastaju i kome trebaju hrvatske norme?/ “ISO-certifikat” – što je i kako ga steći?/ Treba li vam konzultant i kako ga odabrati?/ Vizija, misija, ciljevi, politika kvalitete i što s njima/ Kakva je dokumentacija vašeg sustava kvalitete?/ Riječi lete, zapisano ostaje – koji vam zapisi sustava kvalitete trebaju?/ Nesukladnosti, popravne i preventivne radnje i ostale strašne riječi/ Auditi – znate li koliko dobro (ili koliko loše) funkcionira vaš sustav kvalitete?/ Kako provoditi interni audit sustava kvalitete?/ Kakav auditor mora biti?/ Auditi u tvrtkama – trošenje resursa ili dodana vrijednost?/ Komunikacija je krvotok svake organizacije – otkrijte na vrijeme/ Gdje dolazi do zastoja i spriječite infarkt/ Upravljanje kvalitetom u nabavi/ Jeste li predvidjeli i trošak ispitivanja proizvoda?/ Ako ne možete izmjeriti, ne možete niti poboljšati – gdje provoditi ispitivanja?/ Kako upravljati ispitnom opremom?/ Zadovoljstvo kupca – zašto i kako ga pratiti i što s dobivenim informacijama?/ Jeste li već napravili management review?/ Poboljšavanje sustava kvalitete – što je i zašto je potrebno?/ “Bez alata nema zanata” – alati za poboljšavanje kvalitete/ Znate li tko su bili/ Norme koje bi vas mogle zanimati/ Web – stranice koje bi vas mogle zanimati/ I na kraju

O knjizi – autorica:

Zašto ovakva knjiga?
Prije nekoliko godina, na vratima mog ureda pojavio se čovjek kojeg nikada prije nisam vidjela. Čitao sam vaše članke, rekao je, hoćete li pisati za mene? Pokrećem časopis za poduzetnike. Kvaliteta je Važna, o njoj se premalo govori. Nisam mogla ne složiti se s njegovim riječima.
Problematika upravljanja kvalitetom je zaista zatvorena unutar uskih stručnih krugova menadžera kvalitete, auditora, konzultanata za sustave kvalitete i onih koji rade u kontroli i osiguranju kvalitete. Pokušate li izvan tih krugova objasniti što vi to radite i kvalitetom čega to upravljate, naići ćete na veliko nerazumijevanje. Možete li o kvaliteti pisati drugačije nego što piše u normama ili stručnoj literaturi, pitao je dalje, pisati tako da je se približi onima koji se s tim pojmovima nikada nisu sreli? Prihvatila sam izazov. U mjesečniku Slavonski poduzetnik dodijeljena mi je rubrika koju smo nazvali “ABC kvalitete” i iz broja u broj obrađivala sam teme kao što su infrastruktura kvalitete, normizacija, ispitivanja, dokumentacija sustava kvalitete, auditiranje, popravne i preventivne radnje, certificiranje, akreditacija, poboljšavanje sustava. ..Iz toga je onda nastala ova knjiga.
Kome je knjiga namijenjena? Kao i svaki pisac i ja bih željela povikati – svima. Svi bismo je trebali pročitati, ove teme su važne za živote svih nas. To naravno nije moguće. Neće svima biti zanimljiva i neće svi smatrati kako je stvar opće kulture znati koja je razlika između akreditacije i certifikacije, na primjer. Stoga ću biti preciznija: namijenjena je prije svega poduzetnicima i menadžerima koji kreću u projekt uspostavljanja sustava kvalitete u svojim tvrtkama i žele ga što prije certificirati. Ovdje će naći što, zašto i kako se to radi i gdje tražiti daljnje informacije. Mogu je koristiti i studenti koji imaju kolegij upravljanja kvalitetom, a malo ili nimalo iskustva u poslovnom svijetu. Ovdje će pronaći objašnjenja i primjere iz prakse koji im mogu pomoći u svladavanju gradiva i pripremanju ispita. I naposljetku, vjerujem da će biti zanimljiva i mojim kolegama, menadžerima kvalitete, auditorima i konzultantima, kako bi se podsjetili onoga što znaju, prepoznali se u nekim situacijama, Iakše obrazložili svojim kolegama zašto je nešto potrebno napraviti baš tako, a također na jednom mjestu pronašli još neke korisne informacije.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Štajdohar – Pađen, Olga

Broj stranica

ISBN

Uvez

Izdavač