Opis
Iz sadržaja:
Upravljajte svojim imidžom / Odaberite savršeno ime i adresu za vašu tvrtku / Spoznajte svoje jake i slabe strane / Pripremite se za svaki poslovni sastanak / Radite samostalno, ali okupljajte ljude / Uključite druge, ne možete više sami / Moderna telefonska komunikacija / Pisana komunikacija koja pomaže marketingu / Profesionalnost u ostalim svakodnevnim poslovima / Pozicionirajte se u odnosu na konkurenciju / Iskoristite sve mogućnosti Interneta / Marketing na «tankom» budžetu / Nekonvencionalni marketing
O knjizi:
Pred nama je jedinstvena, dragocjena knjiga. Rijetka već i u “velikom svijetu”, tamo gdje su tržište i publicistika razvijeni skoro do kraja (ipak, nema kraja). Odmah nakon objavljivanja u “matičnoj” Americi i Velikoj Britaniji, 2000. godine, knjiga je pobrala velike simpatije, postala je hit, jer svatko rado sluša i čita kako se mali David (poduzetnik-pionir) uspješno nosi s velikim tržišnim Golijatima (poznatim poduzećima i čuvenim korporacijama). Poslovna javnost u Hrvatskoj dočekat će ovu knjigu s posebnim odobravanjem, već i zbog toga jer joj po prvi put netko otkriva cjelovitu stvarnost poduzetnikova rada i života.
Nakon što poduzetnik osmisli ideju, razradi detalje, donese odluke, sam ili uz pomoć drugih napravi poslovni plan, baš kad krene u registraciju svoje tvrtke ili obrta, kad osvoji prve velike “životne” kupce, kad… naći će se pred stotinama problema, dilema i muka. Neke će uspjeti riješiti talentom, dok će drugi uz talenat zahtijevati težak, naporan 24-satni rad….