Opis
Iz sadržaja:
Prvi dio: 1. ZNANSTVENO-METODOLOŠKI PRISTUP ETIČKOM UČENJU I DJELOVANJU / Teorijski pristup etici kao filozofskoj disciplini / Pojmovna razmatranja etike i morala / Etičke teorije i podjele / Karakteristike etičkog i moralnog ponašanja i djelovanja / Globalna etika i moralna kriza na početku 21 st. / 2. GOSPODARSKI SUVREMENI PRISTUP POSLOVNOJ ETICI / Uloga i značaj poslovne etike / Subjekti i objekti poslovne etike / Moralni standardi i etička načela korporativnog upravljanja / Čimbenici utjecaja na etičko ponašanje i odlučivanje / Međuzavisnost poslovne etike i poslovne uspješnosti / Društveno odgovorno poslovanje / 3. INTERFERENTSNOST – UVOD U INVESTICIJSKU ANALIZU/ Značajke procesa strateškog menadžmenta / Nove uloge i izazovi strateškog menadžmenta / Integracija poslovne etike u proces strateškog menadžmenta / 4. DUHOVNI MENADŽMENT U DOBA MULTIKULTURALIZMA / 5. IMPLEMENTACIJA POSLOVNE ETIKE I DUHOVNOSTI U PROCES KORPORATIVNOGA UPRAVLJANJA / ZAKLJUČAK / LITERATURA / POPIS TABLICA, SHEMA, GRAFIKONA / PRILOZI