POSLOVNO KOMUNICIRANJE I POSLOVNI BONTON - Naruči svoju knjigu

POSLOVNO KOMUNICIRANJE I POSLOVNI BONTON

Autor: Osredečki, Eduard
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 302
Uvez: Meki

179,00 Kn

Prva knjiga ovakvoga tipa u Hrvatskoj! Svojevrsni poslovni protokol: ono što bi svatko zaposlen trebao znati o tome kako pravilno komunicirati, pisati, voditi poslovne razgovore, kako se ponašati u raznim situacijama – ukratko kakav je bonton koji utječe na poslovni uspjeh i razvoj poduzeća.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Poslovno komuniciranje / Individualni komunikatori / Pravila uljudnog ponašanja / Kultura telefonskog komuniciranja / Pisano komuniciranje / Od natpisa tvrtke do verbalno grafičkih oznaka i zvučnih poruka / Neverbalno komuniciranje / Elektroničko komuniciranje / Kulturološke razlike / Propaganda kao složeni oblik / Poslovno ime tvrtke / Izložbe i nastupi na sajmovima / Ljudi i tvrtka / Kako dobiti, promjeniti posao/…

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Osredečki, Eduard

Broj stranica

ISBN

Izdavač