PRODAJNE TEHNIKE - Naruči svoju knjigu

PRODAJNE TEHNIKE

Autor: Brooks,B.
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 208
Uvez: Meki

27,25 

UČINKOVITI PRODAJNI PROGRAM ZA PRONALAZAK NOVIH MOGUĆIH KUPACA, OTKRIVANJE NJIHOVIH POTREBA I ZAPISIVANJE NJIHOVIH NARUDŽBI
Prodajne tehnike predstavit će vam ta pravila te vam ponuditi zasebne, moderne ideje i strategije kako ih dosljedno koristiti i pretvoriti moguće u stvarne kupce.
Prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima.

SKU: 2326 Kategorija: Oznake: , ,

Opis

O knjizi:

Prodajne tehnike prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za vašu kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima. Bez obzira na to koji je vaš proizvod ili usluga, ova praktična dopuna McGraw-Hillovog izdanja serije Briefcase Books usredotočene na rezultate daje vam:

  • Postepene strategije za uspješnu primjenu novog prodajnog sustava IMPACT
  • Snažna kvalifikacijska pitanja kako biste odredili je li netko kupac ili samo troši vaše vrijeme
  • Deset načina kako se učinkovitije pozicionirati

Iako je izrazito teško postići probitačan uspjeh u prodaji, pravila su vrlo jasna. Prodajne tehnike predstavit će vam ta pravila te vam ponuditi zasebne, moderne ideje i strategije kako ih dosljedno koristiti i pretvoriti moguće u stvarne kupce.

Bill Brooks jedan je od najmjerodavnijih i najcjenjenijih svjetskih autora o području prodaje u svijetu. Bivši nagrađivani profesionalni prodavač, izvršni je direktor Brooks grupe, kompanije koja nudi različite prodajne treninge i edukacije iz prodajnog menadžmenta sa sjedištem u Greensborou u Sjevernoj Karolini. Kao vrlo traženi govornik, primljen je u Kuću slavnih govornika. Osim toga, certificirani je savjetnik za menadžment. Autor je jedanaest knjiga o prodaji, prodajnom menadžmentu i srodnim temama o vrhunskim dostignućima.

Kratki sadržaj:

Prodaja 21. stoljeća
Profesionalna prodaja: unutarnje tajne
Usredotočenost, postavljanje, ulaganje
Korak istraživanja (prvi dio): pozicioniranje
Korak istraživanja (drugi dio): traženje kupaca
Korak istraživanja (treći dio): istraživanje tržišta
Korak upoznavanja: privlačenje kupca licem u lice
Korak ispitivanja: postavljanje pitanja koja osiguravaju prodaju
Korak primjene: postići da vaš proizvod ili usluga rješava problem
Korak uvjeravanja: uvjeriti svog mogućeg kupca
Korak zaključivanja: sklapanje i zaključivanje
Kako postići i zadržati prodajni zamah

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez

Izdavač