Opis
O knjizi:
Osnovna je svrha ove knjige predstaviti dinamično i izazovno poslovno područje prodaje s posebnim isticanjem onih oblika prodavanja koji se oslanjaju na međuljudski kontakt kao najdjelotvorniju metodu u najvećem broju situacija.
Nekoliko razloga zašto morate imati ovu knjigu:
– Knjiga/sveučilišni udžbenik koji dopadljivim i pristupačnim stilom pisanja predstavlja složeno poslovno područje prodaje i pregovaranja
– Integralno su predstavljena sva relevantna područja prodajne znanosti, vještine i struke u tri glavna dijela knjige i 15 poglavlja
– Olakšano je snalaženje i učinkovito usvajanje znanja čitatelja korištenjem izdvojenih ciljeva, sažetaka, ključnih pojmova, pitanja za raspravu i ponavljanje
– Svako je poglavlje obogaćeno nizom praktičnih primjera
– Djelo utemeljeno na dosezima najbolje poslovne prakse domaćeg i inozemnog poslovnog okruženja
– Napisala ga je hrvatska autorica uvažavajući specifičnosti lokalnog gospodarskog prostora i aktualnih tržišnih uvjeta
– Namijenjeno svima koji ozbiljno promišljaju vlastitu poslovnu budućnost
Iz sadržaja:
PRODAJA KAO POSLOVNA FUNKCIJA I PROFESIJA/ Prošlost, sadašnjost i budućnost osobne prodaje/ Prodaja kao perspektivno zanimanje/ Etička i pravna pitanja u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Poznavanje proizvoda, tržišta i kupaca/ UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESOM/ Pronalaženje i kvalificiranje novih kupaca/ Priprema za prodajni posjet i dolazak kupcu/ Otkrivanje kupčevih potreba i prezentiranje rješenja/ Ophođenje s prigovorima na „win-win” način/ Zaključenje prodaje i poslijeprodajno usluživanje/ NAPREDNE VJEŠTINE PRODAJE I PREGOVARANJA/ Učinkovita prodajna prezentacija/ Prodajno upravljanje na razini prodavača i prodajne organizacije/ Znanja i vještine učinkovitog poslovnog pregovaranja/ Pripreme za uspješno pregovaranje/ Pregovarački susret i radnje nakon postignutog sporazuma