Opis
Iz sadržaja:
Uvod u psihologiju obrazovanja/ Razvoj i individualne razlike/ Teorijski pristupi učenju i njihova primjena/ Motivacija i emocije/ Upravljanje razredom i disciplina/ Učenje i poučavanje/ Planiranje i evaluacija obrazovnog procesa/ Pozitivna psihologija u obrazovanju
Iz knjige:
Svako poglavlje sadrži detaljan prikaz izvornog istraživanja, preporuke za primjenu u školi, iskustva iz škole, izjave djece i učitelja, primjere iz literature, viceve, pitanja za razmišljanje i provjeru znanja i literaturu preporučenu za dodatno čitanje.
U usporedbi s drugim djelima sličnog sadržaja i namjene može se konstatirati da je to najbolje djelo te vrste u nas. Djelo je izneseno veoma pregledno i jasno kako u sadržajnom tako i u jezičnom pogledu.
Dr.sc. Nikola Pastuović, professor emeritus (psiholog i pedagog)
U tekstu se nalaze mnogobrojni sadržaji koji se po prvi puta u nas spominju u udžbeniku iz psihologije obrazovanja (primjerice, pozitivna psihologija, rad na internetu, akademska motivacija itd.) što svakako doprinosi njegovoj izvornosti. Ali, ono što ga posebno čini originalnim jest način prezentacije sadržaja: u nas, osim prvog izdanja ovog udžbenika, ne postoji tekst koji tako sustavno i na tako suvremeno didaktički koncipiran način obrađuje problematiku psihologije obrazovanja.
Prof. dr. sc. Ana Sekulić Majurec (pedagoginja i psihologinja)
Imajući u vidu moja osobna iskustva u vezi s udžbenicima kod nas, moram naglasiti da je u ovome slučaju riječ o iznimno kvalitetnom udžbeniku, pisanom u tradiciji suvremeno pisanih udžbenika u svijetu, popraćeno i nizom šala i citata kao i karikatura čiji je sadržaj povezan sa sadržajem teksta.
Mr. sc. Zoran Malenica (sociolog)