Akcija!
QLIFE ČASOPIS- Desetljeće za razvoj organizacija - Naruči svoju knjigu

QLIFE ČASOPIS- Desetljeće za razvoj organizacija

No. 45, Jesen 2020
Autor: Skupina autora
Područje: Menadžment
Područje: Časopis qLife
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 128
Uvez: Meki

17,92 

qLife je kvartalni stručni časopis za liderstvo i organizacijski razvoj. Jedinstveni je izvor znanja liderima i menadžerima na svim organizacijskim razinama, u sva tri sektora: poslovnom, javnom i neprofitnom.
U časopisu se objavljuju mudre poruke i promišljanja vodećih svjetskih stručnjaka koje pomažu izgradnju zdravog društva i konkurentnog gospodarstva.

Mogućnost godišnje pretplate ( 4 broja) uz popust. Na upit emailom.

Opis

O knjizi:

Pandemija je klasični primjer tzv. „teškog izazova“ (engl. tough problems), sustavskog problema čije „rješenje“ obično izaziva brojne nenamjeravane posljedice, situacije koja potiče paradigmatske sukobe, događaja koji na psihološkoj razini kod mnogih ljudi pobuđuje poricanje (engl. denial), izazova koji zahtijeva „lose-lose“ odlučivanje te fenomena koji temeljito uzdrmava brojne prevladavajuće mentalne modele kao što su, primjerice, uvjerenje „ako si stručnjak moraš znati“ i „uvijek možemo imati kontrolu“.

Prema tome, jasno je kako nam za prevladavanje gorućih problema hitno treba nova, drugačija i mnogo kvalitetnija suradnja – na razini obitelji, tima, organizacije, nacije i svijeta. A kvalitetnija suradnja traži od svih dionika osvještavanje brojnih obrazaca ljudskog promišljanja i ponašanja kojima je nasvjesno potkopavamo.

U ovom broju, čija je glavna tema razvoj organizacija, možete pronaći tekstove brojnih vrhunskih domaćih i svjetskih autora: Marko Lučić, Otto Scharmer, Stanley McChrystal, Tantum Collins, David Silverman, Chris Fussell, Paul W.B. Atkins, David Sloan Wilson, Steven C. Hayes, David Sloan Wilson, Joost Minnaar i Pim de Morree.

Iz sadržaja:

9

Desetljeće za razvoj organizacija

Marko Lučić

13

Osam novih lekcija: od koronavirusa do klime

Otto Scharmer

Kriza uzrokovana koronavirusom inspirirala je autora da napiše „osam lekcija“ koje je naučio tijekom novonastale situacije. S obzirom na to da je riječ o vodećem svjetskom stručnjaku za liderstvo i menadžment, doista je interesantno pročitati kako Scharmer recentne događaje povezuje sa znanošću i umjetnošću kojom se qLife bavi.

31

Timovi u kontekstu izazova kompleksnog svijeta

Stanley McChrystal, Tantum Collins, David Silverman, Chris Fussell

Posljednjih stotinjak i više godina kao ljudska zajednica svesrdno podržavamo mit o “liderima herojima” u kojima tragamo za kvalitetama mudrosti i hrabrosti. Međutim, tradicionalni mit o liderstvu često loše utječe na učinkovitost sustava pa je tako loše utjecao na američku postrojbu koja je neočekivano gubila na bojišnici od Al-Kaide. U tekstu se opisuje transformacija elitne Joint Special Operations Task Force koja je zahtijevala temeljitu promjenu kulture grupe.

63

Prosocijalnost: produktivne grupe u kojima se njeguju pravednost i suradnja

Paul W.B. Atkins, David Sloan Wilson, Steven C. Hayes

U tekstu se pojašnjava novi pojam prosocijalno ponašanje koji se općenito razumije kao „slaganje i suradnja s drugima“. Radi se zapravo o tome da na specifični način koristimo drugim ljudima i društvu u cjelini te da kontinuirano stvaramo „win-win“ situacije. Iznosi se „osam načela dizajna“ grupa koje je osmislila Elinor Ostrom, dobitnica Nobelove nagrade za ekonomiju 2009. godine.

85

Činiti dobro: pravi put do uspjeha

David Sloan Wilson

Pitanje “što čini učinkovitu skupinu?” redovito se postavlja u brojnim kontekstima: u biologiji, humanističkim znanostima, biznisu, politici, sportu i drugim područjima svakodnevnog života. Pročitajte odgovor autora na kompleksni izazov koji desetljećima zaokuplja pažnju znanstvenika.

109

Buntovnici u korporacijama

Joost Minnaar, Pim de Morree

Još od studentskih dana Joosta Minnaara i Pima de Morreea fascinirali su „pioniri“ liderstva, poduzetništva i menadžmenta – hrabre duše koje u organizacijama nastoje implementirati radikalne inovacije. Autore su naročito inspirirale tvrtke koje tijekom dužeg razdoblja – od jednog ili više desetljeća – uspijevaju održavati angažiranost i povezanost djelatnika. Kako bi ispunili dječačke snove, jednoga dana krenuli su putovati svijetom i upoznavati inovativne organizacije poput Semca, Googlea, Spotifyja i Patagonije.

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka