Vidi košaricu “CATEGORY MANAGEMENT” je dodano u vašu košaricu.
KAKO RADI USPJEŠAN PRODAVAČ - Naruči svoju knjigu

KAKO RADI USPJEŠAN PRODAVAČ

Za menadžere i sve osobe koje žele prodavati više i kvalitetnije
Autor: Kalinić, Davor
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 222
Uvez: Tvrdi

25,22 

Vrhunski priručnik kojim ćete unaprijediti svoje prodajne kompetencije u svim područjima rada

SKU: 13353 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Knjiga Kako radi uspješan prodavač podijeljena je u tri povezana dijela, odnosno poglavlja, koja zajedno čine jednu prodajno-tematsku cjelinu. Poglavlja su:

  • NARAV PRODAJE
  • RAZVOJ PRODAJNIH VJEŠTINA
  • STRATEGIJA TVRTKE

Prvo poglavlje Narav prodaje ima širi karakter sa svrhom boljeg razumijevanja svijeta prodaje i njegovih načela. U poglavlju se čitatelja navodi na više promišljanja kako bi utvrdio i unaprijedio shvaćanje o prodaji te u tom svjetlu bolje sagledao vlastitu ulogu i angažman. Drugo poglavlje Razvoj prodajnih vještina, kao središnji i najopsežniji dio knjige ide izravno i konkretno na užu prodajnu edukaciju sa svrhom razvoja prodajnih kompetencija koje će donijeti nove prodajne uspjehe u realnom poslovnom životu.  Poglavlje je podijeljeno na devet tema koje su konkretne i pažljivo odabrane za vas prodavače. U njima se izlažu brojni, vrlo konkretni i primjenjivi postupci.

Kako knjiga započinje širim i općim prodajnim sadržajem, na neki način slično i završava. Trećom temom Strategija tvrtke kao posebnim poglavljem završava knjiga. Na kraju se dominantni fokus s osobe kao pojedinca premješta na razinu tvrtke. Dakle, zadnje je poglavlje svojevrsni dodatak, ali je svakako vezan na temu prodaje. Nema nepotrebnog odmaka jer ovo je prije svega knjiga o prodaji. Strategija tvrtke u većoj se mjeri tiče rukovodećeg kadra, uključivši male poduzetnike i obrtnike kako bi bolje razumjeli značenje i zakonitosti tržišnog poslovanja te u konačnici poslovali uspješnije. (Iz Uvoda)

Knjiga je namijenjena:

  • menadžerima, voditeljima prodaje i svim kategorijama prodavača
  • malim poduzetnicima i obrtnicima
  • trgovcima
  • svim osobama iz bilo kojeg područja rada koje žele unaprijediti svoje prodajne kompetencije i ostvariti veće i kvalitetnije prodaje.”

Iz sadržaja:

UVOD 7

NARAV PRODAJE 15

Osobna razina 15

Inteligentna organizacija 28

RAZVOJ PRODAJNIH VJEŠTINA 41

VOĐENJE PRODAJNIH RAZGOVORA 44

Faze prodajnog sastanka 46

I. Analiza potrebe kupca 47

• U vašem uredu prije sastanka 47

• Analiza potrebe kupca za vrijeme održavanja sastanka 52

II. Stvaranje svjesnosti o potrebi 57

III. Prezentacija proizvoda – rješenje potrebe kupca 60

Prodavač koji nije čuo kupca 63

Imate li što za dodati? 64

Možemo li stvoriti potrebu? 65

Prezentacijske vještine 66

IV. Zaključivanje prodaje 68

Primjer zaključivanja prodaje 71

Što s prigovorima i otporima kupca? 73

Ostali savjeti 76

PRODAJNA KOMUNIKACIJA 78

Govor je vještina 79

Približimo proizvod komunikacijom 80

Oprezno s kondicionalima 82

Fraze 84

Učinak riječi jer 85

Riječi ali, što i zašto 87

Riječ samo 89

Što je informacija, a što podatak? 91

Kako uputiti kritiku? 92

Interna komunikacija 95

NEVERBALNA KOMUNIKACIJA 98

Kondicija tijela 98

Lice 99

Odijevanje 101

Ruke 102

Sjedenje 103

Glas 103

PRODAJA PUTEM TELEFONA 106

Struktura poziva 109

Dinamika govora 115

Razgovori s tajnicama 116

Otpori H7

Primjeri telefonskih razgovora 121

Ostale preporuke 122

POSLOVNO PREGOVARANJE 125

Pripreme prije sastanka 126

Na poslovnom sastanku 129

Cijene 130

Tehnika cigle, što je to? 133

Vremenski škripac 134

Opasnosti u pregovorima 136

Primjeri pregovaračkih sastanaka 137

Trajanje sastanaka 138

Završetak pregovora 139

PITANJA SU ODGOVORI 141

Pitanja otvorenih vrata 143

Pitanja zatvorenih vrata 145

Aspekt sugestibilnosti 147

Aspekt afirmativnosti 148

PRODAJNA PSIHOLOGIJA 153

Insights metoda 153

Utjecaj tijela na psihu 156

Traume i neuspjesi 158

Pozitivan stav 159

Emocionalna inteligencija i intuicija 162

Biologija vjerovanja 168

Prodaja kukuruza 169

RAZVOJ ODNOSA S KUPCIMA 172

Postprodajne aktivnosti 176

Primjer dobre postprodaje 180

Reklamacije 180

FINANCIJSKA PISMENOST 184

Ne umanjujte prihode i primitke 186

Kako se obraniti od loših financijskih događaja? 190

Novčani tok 194

Pravna zaštita 198

Računovodstvo 199

STRATEGIJA TVRTKE 205

Što je strategija tvrtke? 208

SWOT analiza 212

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka

Nema na zalihi

MALA CRVENA KNJIGA PRODAJE

12,5 načela veličanstvene prodaje (Kako uspješno prodavati ZAUVIJEK)

Jeffrey, Gitomer

Nema na zalihi

SUPER PRODAVAČ

Putokaz za izvrsnu profesionalnu prodaju - Psihologija prodaje

Denny, Richard

Nema na zalihi

HALO … MOLIM…

Uspješna telefonska prezentacija i prodaja

Winter, Cris