Opis
O knjizi:
U našim sadašnjim okolnostima – što je potvrdilo i informativno istraživanje koje sam proveo u nekoliko riječkih poduzeća i ustanova, a posebno nedavno istraživanje u Koncernu Podravka u Koprivnici – sastanka je manje, kraći su i operativni, iako to ne znači da i dalje nema sastanaka koji ne bi i organizacijski i sadržajno mogli biti bolji. Novosti u komuniciranju sve više dolaze do izražaja kroz nove tehnike i tehnologije, posebno u elektronskom komuniciranju, jer je, kako navodi jedan američki autor, nastalo doba ”ureda bez papira”.
To se uglavnom odnosi na sastanka poslovodstva i upravnih organa te na poslovne sastanke. Radnici su uglavnom isključeni iz svih oblika neposrednog dogovaranja i odlučivanja, čak i o temama koje su najneposrednije vezane uz njihov posao ili uz organizaciju rada. Taj je grubi rez u početku bio i potreban, da se stvari postave na svoje mjesto, da se razluče upravljanje i vođenje od operativnog rada. No dugoročno će to biti neproduktivno, jer nezadovoljan i nemotiviran radnik ne može dugo biti dobar radnik. Iz predgovora
Iz sadržaja:
Uvod
1. Sudionici sastanka
Osobine i tipovi sudionika sastanka
Neke osobine sudionika sastanka
Oblici neprilagođenog ponašanja
Kako od skupine stvoriti tim
Uloga i zadaci voditelja sastanka
2. Komuniciranje na sastanku
Vrste komuniciranja
Govor, razgovor, dogovor
Govornici
Argumentacija
Priprema i tijek govora
Vrste i načini govora
Trikovi u polemikama
3. Primjena komunikacijskih tehnologija u radu timova / na sastancima
Informatička i komunikacijske tehnologije
Utjecaj tehnologija poslovnog komuniciranja na performanse
Digitalno doba
4. Vrste sastanaka
Sastanci prema broju sudionika
Sastanci prema sadržaju, načinu i oblicima rada
Sastanci prema ciljevima
Poslovni sastanci
Sastanci s poslovnim partnerima
5. Priprema – vođenje – zaključivanje sastanaka
Pripremanje sastanka
Tehničko-organizacijske pripreme sastanaka
Vođenje sastanaka
Zaključivanje sastanaka
Zapisnik
Primjeri iz prakse