• Ne možete dodati "UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 14. izdanje" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
SLUČAJEVI NAJBOLJE PRAKSE UPRAVLJANJA MARKAMA - Naruči svoju knjigu

SLUČAJEVI NAJBOLJE PRAKSE UPRAVLJANJA MARKAMA

Pouke najsnažnijih svjetskih maraka
Autor: Keller, Kevin Lane
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 381
Uvez: Meki

38,09 

Profesora Kevina Kellera brojni opravdano smatraju najutjecajnijim znanstvenikom na području upravljanja markama. U ovoj su stručnoj knjizi putem slučajeva prikazane situacije, dileme i procjene kao i aktivnosti vezane za upravljanje nekima od najuspješnijih maraka u svjetskim razmjerima.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 638 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Intel:
Kreiranje tehnološke marke/ got milk? Stvaranje marke za kategoriju
proizvoda/ General Electric: Upravljanje markom u poslovnom marketingu
/Business-To-Business marketingu; B2B)/ Red Bull: Netradicionalan način
stvaranja vrijednosti marke/ MTV: Izgradnja prepoznatljivosti marke
(Building Brand Resonance) Nike: izgradnja globalne marke/ iPod:
Stvaranje marke – ikone/ Dupont: Upravljanje korporativnom markom/
Dockers: Stvaranje podmarke/ Nivea: Upravljanje markom koja uključuje
više kategorija proizvoda/ Yahoo!: Upravljanje on-line markom/ American
Express: Upravljanje markom iz područja financijskih usluga/ Starbucks:
Upravljanje markom s visokim rastom/ Snapple: Revitalizacija marke/
Accenture: Ponovni razvoj globalne marke (rebranding globalnog branda)

O knjizi:

U
knjizi su predstavljene marke i tvrtke koje su u svjetskim okvirima
najuspješnije posljednjih desetljeća. Marketinški stručnjaci koji su
radili s tim markama i u tim kompanijama imaju posebne zasluge za
razumijevanje procesa strateškog upravljanja markama i spoznaju kako
najbolji izgrađuju vrijednost maraka i njima upravljaju.
Slučajevi
pokrivaju širok spektar djelatnosti/industrija, zemljopisnih područja i
dilema u upravljanju markama. Kreću se od robe široke potrošnje do
visoke tehnologije i online maraka; od trajnih dobara do maraka na
poslovnim tržištima i maraka usluga.
Zajedno,
prikazanih petnaest slučajeva (Intel, Red Bull, Nivea, iPod, Starbucks,
DuPont …) daju sveobuhvatan pregled procesa strateškog upravljanja
markama i odgovarajućih smjernica vezano za najbolja iskustva iz
prakse. Svaki od njih pruža korisne spoznaje kako izgraditi vrijednost
marke i njome upravljati.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Accent

Karakter

stručna

Autor

Keller, Kevin Lane

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN