Opis
Iz sadržaja:
Intel:
Kreiranje tehnološke marke/ got milk? Stvaranje marke za kategoriju
proizvoda/ General Electric: Upravljanje markom u poslovnom marketingu
/Business-To-Business marketingu; B2B)/ Red Bull: Netradicionalan način
stvaranja vrijednosti marke/ MTV: Izgradnja prepoznatljivosti marke
(Building Brand Resonance) Nike: izgradnja globalne marke/ iPod:
Stvaranje marke – ikone/ Dupont: Upravljanje korporativnom markom/
Dockers: Stvaranje podmarke/ Nivea: Upravljanje markom koja uključuje
više kategorija proizvoda/ Yahoo!: Upravljanje on-line markom/ American
Express: Upravljanje markom iz područja financijskih usluga/ Starbucks:
Upravljanje markom s visokim rastom/ Snapple: Revitalizacija marke/
Accenture: Ponovni razvoj globalne marke (rebranding globalnog branda)
O knjizi:
U
knjizi su predstavljene marke i tvrtke koje su u svjetskim okvirima
najuspješnije posljednjih desetljeća. Marketinški stručnjaci koji su
radili s tim markama i u tim kompanijama imaju posebne zasluge za
razumijevanje procesa strateškog upravljanja markama i spoznaju kako
najbolji izgrađuju vrijednost maraka i njima upravljaju.
Slučajevi
pokrivaju širok spektar djelatnosti/industrija, zemljopisnih područja i
dilema u upravljanju markama. Kreću se od robe široke potrošnje do
visoke tehnologije i online maraka; od trajnih dobara do maraka na
poslovnim tržištima i maraka usluga.
Zajedno,
prikazanih petnaest slučajeva (Intel, Red Bull, Nivea, iPod, Starbucks,
DuPont …) daju sveobuhvatan pregled procesa strateškog upravljanja
markama i odgovarajućih smjernica vezano za najbolja iskustva iz
prakse. Svaki od njih pruža korisne spoznaje kako izgraditi vrijednost
marke i njome upravljati.