Opis
O knjizi:
Knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva ‘’prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV)’’, koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta, upotrijebite to znanje kako biste poboljšali njegovu maržu te pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija.
Ovo je vaša prilika da otkrijete potpuno nov pristup prodaji. Testiran je na bojnom polju kompanija i u različitim industrijama. Oslobađa vas komodifikacije niskih cijena. Razlikuje vas od konkurenata utirući put boljim cijenama, maržama i većem rastu prihoda utemeljenom na prosperitetnim odnosima s klijentima koji se produbljuju tijekom vremena.
Iz sadržaja:
Problem prodaje 7 Popravak procesa prekinute prodaje 27 Kako da postanete partner kojem vaš kupac vjeruje 45 Plan vrijednosti poslovnog izvješća 73 Razvoj prodajnih timova koji se bave prodajom na osnovi dodane vrijednosti 105 Proces prodaje 147 Održavanje procesa 169 Podizanje prodaje na osnovi dodane vrijednosti na sljedeću razinu 195 Kraj priče 207 Dodatak: Koliko ste daleko dospjeli s prodajom na osnovi dodane vrijednosti 209
Recenzije
Još nema recenzija.