Opis
O knjizi:
Donosi se analiza glavnih obilježja i trendova u primjeni suvremenih metoda upravljanja troškovima i mogućnosti njihove primjene u gospodarskim subjektima u Republici Hrvatskoj. Predstavljeni su praktični modeli primjene metode ciljnih troškova, analize vrijednosti, ABC metode i troškova životnog vijeka proizvoda.
S obzirom na to da metoda ciljnih troškova prožima cjelokupan sustav strateškog upravljanja troškovima, istraživanje se proširilo i na ostale tehnike upravljanja troškovima i mogućnosti njihove integracije, odnosno njihove zajedničke primjene unutar poslovnih subjekata. Upravo je s toga gledišta upućena kritika gospodarskim subjektima u RH zbog nedovoljnog korištenja strateških instrumenata i nekorištenja integriranih sustava upravljanja troškovima. Ovakvu praksu primjene suvremenih metoda obračuna i upravljanja troškovima u poslovanje kako bi se postiglo optimalno upravljanje troškovima.
Osim što je ova knjiga namijenjena studentima kao dodatna literatura iz područja izučavanja strateškog upravljanja troškovima, ima i širu namjenu te će koristiti svima onima koji u svojem poslovanju žele nadograditi postojeće ili implementirati nove strateške instrumente upravljanja troškovima.
Iz sadržaja:
- UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA
- STRATEŠKO UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA
Teorijske odrednice strateškoga upravljanja troškovima
Razvoj strateškog upravljanja troškovima
Ciljevi strateškog upravljanja troškovima
- SUVREMENE METODE UPRAVLJANJA TROŠKOVIMA
- MODEL ANALIZE TROŠKOVA ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA
Specifičnosti modela analize troškova životnoga ciklusa
Analiza mogućnosti utjecaja na troškove proizvoda u pojedinim fazama njegovog životnog ciklusa
- UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA TEMELJENO NA AKTIVNOSTIMA – ABC METODA
Primjena ABC metode
Indikatori o neophodnosti primjene ABC metode
Reduciranje troškova primjenom ABC metode
- MODEL CILJNIH TROŠKOVA
Obilježja modela ciljnih troškova
Razvoj tehnika ciljnih troškova
Definicija ciljnih troškova
Koraci u određivanju ciljnih troškova
- ANALIZA VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI UPRAVLJANJA TROŠKOVIMA
Istraživanje tržišta u funkciji analize vrijednosti novog proizvoda
Primjena modela analize vrijednosti pri upravljanju troškovima razvoja novog proizvoda
- UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA KVALITETE
- KAIZEN-METODA OBRAČUNA TROŠKOVA
- BENCHMARKING
- BALANCED SCORECARD – URAVNOTEŽENA MATRICA POKAZATELJA
- INTEGRIRANI SUSTAVI UPRAVLJANJA TROŠKOVIMA
- DOPRINOS STRATEŠKOGA UPRAVLJANJA TROŠKOVIMA OSTVARENJU KONKURENTNOSTI NA TRŽIŠTU
- PRIMJENA METODA STRATEŠKOGA UPRAVLJANJA TROŠKOVIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
LITERATURA
POPIS KRATICA
POPIS SLIKA
O AUTORICI