Opis
O knjizi:
Namjera ove knjige je pružiti ljudima trajan zdravorazumski, poslovan i profesionalan pristup obrazovanju i razvoju u najraširenijoj profesiji na svijetu – prodaji. Većina menadžera slaže se da je vrlo teško naći profesionalne prodavače koji mogu izaći na teren i vratiti se sa sklopljenim poslom. A pravi vrhunski profesionalci još su rjeđi. Poslovni ljudi u svijetu predugo su podcjenjivali prodaju – ova knjiga pokazat će vam kako se postaje profesionalac.
Ovo djelo iznosi uvjerenje kako je svatko rođen sa sposobnostima da bude prodavač. Ne znači da svatko jest, ili će biti (ili može biti), profesionalan prodavač. Temelji uvijek postoje, a vještine se trebaju naučiti. Ova knjiga alat je na tome putu.
Iz sadržaja:
Slika o prodaji Planiranje pobjede Osobni stav prodavača - osnovni činitelj Pronalaženje novih poslova Prodajna prezentacija Zaključenje prodaje Pružanje prave usluge Reagiranje na primjedbe Pregovaranje (cjenkanje) Pisanje prodajnog pisma Govor tijela (neverbalna komunikacija) Izbjegnite negativno, budite pozitivni Nemojte odustati, pokrećite!