Opis
Iz sadržaja:
RAZVIJANJE FILOZOFIJE OSOBNE PRODAJE/ Osobna prodaja i marketinško shvaćanje/ Mogućnosti osobne prodaje u informacijsko doba/ RAZVIJANJE STRATEGIJE USPOSTAVLJANJA ODNOSA/ Stvaranje vrijednosti uz pomoć strategije uspostavljanja odnosa/ Stilovi komuniciranja: Upravljanje odnosima u prodaji/ Etika: Temelj za odnose u prodaji/ RAZVIJANJE STRATEGIJE PROIZVODA/ Kreiranje rješenja za proizvod/ Strategije prodaje proizvoda koje dodaju vrijednost/ RAZVIJANJE STRATEGIJE PRIDOBIVANJA KUPCA/ Proces kupovanja i kupčevo ponašanje/ Stvaranje baze i razvrstavanje potencijalnih kupaca/ RAZVIJANJE STRATEGIJE PREZENTACIJE/ Pristupanje kupcu/ Stvaranje savjetodavno-prodajne prezentaije/ Stvaranje vrijednosti uz pomoć prodajne demonstracije/ Pregovaranje o kupčevim nedoumicama/ Zaključivanje prodaje i potvrđivanje partnerstva/ Pružanje usluge nakon prodaje i izgradnja partnerstva/ UPRAVLJANJE SOBOM I DRUGIMA / Upravljanje prilikama: Ključ veće produktivnosti u prodaji/ Upravljanje prodajnim timom/ PRONALAŽENJE ZAPOSLENJA: PERSONALIZIRANI MARKETINŠKI PLAN ZA INFORMACIJSKO DOBA/ UPOTREBA SOFTVERA (ACT!) ZA UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KUPCIMA (CRM)/ PARTNERSKA PRODAJA: IGRANJE ULOGA/ SIMULACIJA ZA SUVREMENU PRODAJU/ Krajnje bilješke/ Pojmovnik/ Zahvale/ Kazalo imena/ Kazalo pojmova
O knjizi:
Suvremena prodaja je vrhunski udžbenik iz prodaje jer integrira koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje, a profesorima pruža metodičke i didaktičke mogućnosti i tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.
Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promjene o kojima je riječ u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca.
Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja.
Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.