Opis
O knjizi:
Dugogodišnji rad autora rezultirao je knjigom koja se koristi kao udžbenik na kolegiju Trgovinsko poslovanje u sklopu stručnog studija na Sveučilištu Libertas. Opisuje sustav trgovinskog poslovanja, iznimno važan u današnjoj ekonomiji. Prvenstveno, knjiga je namijenjena studentima koji kroz nju mogu saznati sve bitne aspekte trgovinskog poslovanja, kako u teoriji, tako i u praksi što je potkrijepljeno nizom primjera iz poslovanja različitih trgovačkih društava i svakodnevne trgovačke prakse. Isto tako, rukopis može biti vrlo koristan svim razinama menadžera u trgovini, posebno u sferi male i online trgovine.
Autori idu u korak sa suvremenim trendovima u trgovini i posebnu pozornost posvećuju novim oblicima trgovine. Naslov je izdavačkog programa Libertasa kojime se nastoji poboljšati nastavni proces na Sveučilištu.
Iz recenzija:
U djelu se opisuje sustav funkcioniranja trgovinskog poslovanja od antičkog doba do današnjih dana, te prognozira budući razvoj poslovanja u trgovini s kraćim prikazom kako će na budući razvoj utjecati nove tehnologije i inovacije koje mijenjanju mnoge djelatnosti i navike ljudi u svakodnevnom životu. U knjizi autori kroz jedinstveno definiranje faze trgovinskog poslovanja opisuju relevantne pojmove sustava, te pregledno prikazuju dosadašnje teorijske i stručne spoznajte u ovom području koje se počelo značajnije razvijati nakon tehnološkog razvoja društva u cjelini, posebice nakon prve globalizacije svjetskog gospodarstva i pojave novih tehnologija i inovacija koje su unaprijedile životni standard ljudi. prof. emeritus Ivo Andrijanić
Djelo je kao udžbenik namijenjeno studentima stručnih studija poslovne ekonomije i svim sudionicima u sustavu trgovinskog poslovanja, a posebno poduzetnicima koji se žele uključiti u poslove trgovanja u nacionalnom gospodarstvu i time doprinijeti vlastitom poslovnom uspjehu te nacionalnom gospodarstvu. prof. dr. sc. Vesna Brčić Stipčević
Iz sadržaja:
1. POJAM, RAZVOJ I FUNKCIJE TRGOVINE
Pojam i značenje trgovine
Povijest i razvoj trgovine u svijetu i Hrvatskoj
Klasične funkcije trgovine
Vrste trgovine
Svjetski mega- trendovi u trgovinskom poslovanju
2. UPRAVLJANJE TRGOVINSKIM PODUZEĆEM
Pojam i vrste trgovinskih poduzeća
Formiranje cijena i kalkulacije u trgovini
Uloga i položaj malih trgovaca-obrtnika
Trgovačke robne marke
3. DISTRIBUTIVNA TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Kretanja u distributivnoj trgovini
Maloprodaja u Hrvatskoj
Društveno odgovorno poslovanje u trgovini
Trgovinski centri
Online trgovina u Hrvatskoj
4. PROFITABILNOST I BUDUĆNOST TRGOVINE
Modeli za poboljšanje profitabilnosti poslovanja
Izvrsnošću do izlaska iz krize
Upravljanje kategorijama proizvoda
Budućnost i razvoj trgovine
5. MARKETING U TRGOVINI
Razvoj potrošačkog društva
Elementi integrirane marketinške komunikacije
Marketing na društvenim mrežama
Marketinški splet u suvremenom trgovinskom poslovanju
Programi vjernosti potrošača
6. STUDIJE POSLOVNIH SLUČAJEVA
Studija poslovnog slučaja 1. – TOMMY Split
Studija poslovnog slučaja 2. – K PLUS trgovačka robna marka
Studija poslovnog slučaja 3. – Alibaba grupa (Kina)
Studija poslovnog slučaja 4. – Gavranović Zagreb i NTL
7. PRILOZI
Literatura
Popis prikaza i fotografija
Popis manje poznatih pojmova i kratica
Pojmovno kazalo
O autorima