TRGOVINSKO POSLOVANJE - Naruči svoju knjigu

TRGOVINSKO POSLOVANJE

u teoriji i praksi
Autor: Pavlović, Duško; Perkov, Davor
Područje: Poslovanje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 279
Uvez: Meki

29,20 

Prikaz svih važnih elemenata trgovinskog poslovanja u teoriji i praksi. Dodana su vrijednost niz primjera iz poslovanja različitih trgovačkih društava i svakodnevne trgovačke prakse. Koristit će i studentima, i svim razinama menadžera u trgovini.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi:

Dugogodišnji rad autora rezultirao je knjigom koja se koristi kao udžbenik na kolegiju Trgovinsko poslovanje u sklopu stručnog studija na Sveučilištu Libertas. Opisuje sustav trgovinskog poslovanja, iznimno važan u današnjoj ekonomiji. Prvenstveno, knjiga je namijenjena studentima koji kroz nju mogu saznati sve bitne aspekte trgovinskog poslovanja, kako u teoriji, tako i u praksi što je potkrijepljeno nizom primjera iz poslovanja različitih trgovačkih društava i svakodnevne trgovačke prakse. Isto tako, rukopis može biti vrlo koristan svim razinama menadžera u trgovini, posebno u sferi male i online trgovine.

Autori idu u korak sa suvremenim trendovima u trgovini i posebnu pozornost posvećuju novim oblicima trgovine. Naslov je izdavačkog programa Libertasa kojime se nastoji poboljšati nastavni proces na Sveučilištu.

Iz recenzija:

U djelu se opisuje sustav funkcioniranja trgovinskog poslovanja od antičkog doba do današnjih dana, te prognozira budući razvoj poslovanja u trgovini s kraćim prikazom kako će na budući razvoj utjecati nove tehnologije i inovacije koje mijenjanju mnoge djelatnosti i navike ljudi u svakodnevnom životu. U knjizi autori kroz jedinstveno definiranje faze trgovinskog poslovanja opisuju relevantne pojmove sustava, te pregledno prikazuju dosadašnje teorijske i stručne spoznajte u ovom području koje se počelo značajnije razvijati nakon tehnološkog razvoja društva u cjelini, posebice nakon prve globalizacije svjetskog gospodarstva i pojave novih tehnologija i inovacija koje su unaprijedile životni standard ljudi. prof. emeritus Ivo Andrijanić

Djelo je kao udžbenik namijenjeno studentima stručnih studija poslovne ekonomije i svim sudionicima u sustavu trgovinskog poslovanja, a posebno poduzetnicima koji se žele uključiti u poslove trgovanja u nacionalnom gospodarstvu i time doprinijeti vlastitom poslovnom uspjehu te nacionalnom gospodarstvu. prof. dr. sc. Vesna Brčić Stipčević

Iz sadržaja:

1. POJAM, RAZVOJ I FUNKCIJE TRGOVINE

Pojam i značenje trgovine

Povijest i razvoj trgovine u svijetu i Hrvatskoj

Klasične funkcije trgovine

Vrste trgovine

Svjetski mega- trendovi u trgovinskom poslovanju

2. UPRAVLJANJE TRGOVINSKIM PODUZEĆEM

Pojam i vrste trgovinskih poduzeća

Formiranje cijena i kalkulacije u trgovini

Uloga i položaj malih trgovaca-obrtnika

Trgovačke robne marke

3. DISTRIBUTIVNA TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Kretanja u distributivnoj trgovini

Maloprodaja u Hrvatskoj

Društveno odgovorno poslovanje u trgovini

Trgovinski centri

Online trgovina u Hrvatskoj

4. PROFITABILNOST I BUDUĆNOST TRGOVINE

Modeli za poboljšanje profitabilnosti poslovanja

Izvrsnošću do izlaska iz krize

Upravljanje kategorijama proizvoda

Budućnost i razvoj trgovine

5. MARKETING U TRGOVINI

Razvoj potrošačkog društva

Elementi integrirane marketinške komunikacije

Marketing na društvenim mrežama

Marketinški splet u suvremenom trgovinskom poslovanju

Programi vjernosti potrošača

6. STUDIJE POSLOVNIH SLUČAJEVA

Studija poslovnog slučaja 1. – TOMMY Split

Studija poslovnog slučaja 2. – K PLUS trgovačka robna marka

Studija poslovnog slučaja 3. – Alibaba grupa (Kina)

Studija poslovnog slučaja 4. – Gavranović Zagreb i NTL

7. PRILOZI

Literatura

Popis prikaza i fotografija

Popis manje poznatih pojmova i kratica

Pojmovno kazalo

O autorima

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

,

Karakter

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka