TURIZAM I TERITORIJ - Naruči svoju knjigu

TURIZAM I TERITORIJ

Uvod u antropologiju turizma
Autor: Šuràn, Fulvio
Područje: Turizam
Karakter: znanstvena-udžbenik
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 286
Uvez: Meki

77,00 Kn

Znanstveni, kulturni i društveni razvoj turizma, razlike između priobalnog i ruralnog turizma, institucionalni okvir te entološko-antropološka pozadina pitanja su koja ova knjiga postavlja u fokus te ih razmatra kroz prizmu interdisciplinarnog pristupa kako bi se osigurao pluralizam mišljenja i znanja!

SKU: 2030 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Predloženi tekst namjerava pružiti teoretske alate potrebne da bi se studentima omogućilo analizu turističkih ponuda i perspektiva, upoznajući ih s glavnim društvenim akterima i modalitetima mogućih odnosa koji se stvaraju tijekom turističkog iskustva. Zato se pozornost, što se tiče antropologije turizma, usredotočila na odnos koji se stvara između turista i lokalne zajednice, ali i na moguće socijalne posljedice. Osim toga, tekst pruža mogućnost kritičkog “pregleda” samih imaginarija s kojim se sve više služi turistička industrija, s posebnim naglaskom na turizam istarskog poluotoka.
Neki od ponuđenih modela nose u sebi također i dodatne probleme koherentnosti i strogosti za pravilnu provedbu istih. Ukazujući na niz istraživačkih strategija koje su u stalnom razvoju, ova knjiga predstavlja riznicu etnografskog materijala, povezuje čitatelja s trendovima suvremenosti te aktualnom nepredvidivosti narednih mogućih budućnosti.

Iz recenzija:

Autor rukopisa ‘Turizam i teritorij: uvod u antropologiju turizma’, svojim analizama, pojmovnim diferencijacijama i vrednovanjima, dao je originalan doprinos razumijevanju i tumačenju temeljnih problema odnosa kulture i turizma. Ukoliko se netko i ne mora složiti s autorovim procjenama o ultimativnom značaju postmoderne teorije kao horizonta mogućih promišljanja o socijalnim fenomenima poput turizma, turističke kulture i kulture turizma, neprijeporne su dvije stvari. Postmoderna teorija je nezaobilazna u promišljanju svakog suvremenog društvenog kretanja, a autor postmoderni pristup u svojem radu demonstrira dosljedno i konzistentno, uz besprijekornu argumentaciju. U tom smislu rad predstavlja iznimno uvjerljiv i aktualan primjer teorijski osjetljivog i interdisciplinarno cjelovitog istraživanja na području društveno-humanističkih znanosti. Doc.dr.sc. Karmen Medica, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Slovenija

Iz sadržaja:

 Između antropologije i turizma: 
 putovanje u novim oblicima autentičnosti 19
 Putokazi 23
 - Problem poimanja kulture 25
 - Izmišljene tradicije 30
 - Suvremeni smisao pojma identiteta 36
 Problem subjektivnosti: antropolog i turisti 43
 - Autentičnost 48
 - Regija 53
 - Položaj antropologije turizma 56
 Tri važna epistemološka segmenta u relaciji 
 antropologije i turizma 67
 Turizam kao susret s različitim 75
 Odnos turizma i razvoja: od kulture do nasljeđa 79
 Interdisciplinarnost kao osobina trećeg trenutka razvoja 
 antropologije turizma 83
 Područja znanja 91
 - Analiza susreta 94
 - Turizam i znanje 101
 - Svaka je kultura multikulturalna 102
 Održivi turizam i antropologija turizma 105
 Kratki kritički osvrt na turizam 115
 Motivacijske osobine turizma 135
 Antropološka održivost kao preduvjet socijalnog turizma 145
 Usporedba između teorija i pristupa 147
 Socijalni turizam 155
 Kulturna baština i novi turizam 163
 Muzeji i antropologija kulturne baštine 181
 - Odnos politike i prakse 189
 - Pogled na budućnost 193
 - Muzeji kao čuvari regionalne kulture 201
 Konkurentnost turističko-kulturnih ponuda 205
 Marketinško planiranje u okviru kulturnog konteksta 211
 - Novi model 'kulturnog turizma'
 kao (nova) interpretativna paradigma 214
 Asset i teritorijalne posebnosti 221
 - Inovacije 224
 - Identitet kao strategija sjećanja i turizam 228
 Struktura imaginarnog u turističkim perspektivama 241
 Sažetak ili kratko razmišljanje o svemu 253
 Popis literature 261

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Nema na zalihi

MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA

Pristup integriranih marketinških komunikacija

Pike, Steve