UPRAVLJANJE KVALITETOM - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE KVALITETOM

Autor: Baković, Tomislav; Dužević, Ines; Lazibat, Tonći
Područje: Kvaliteta
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2023
Broj stranica: 360
Uvez: Meki

67,00 

Svrha udžbenika Upravljanje kvalitetom jest predstaviti kvalitetu kroz temeljne koncepte te potaknuti što veći broj čitatelja prema praktičnom bavljenju ovom temom.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 13716 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

Kvaliteta kao praktična disciplina, ali i znanstveno područje našla se u posljednjih dvadesetak godina pod žestokim kritikama. Prvi razlog za navedeno nalazi se u činjenici kako sustavi kvalitete u brojnim slučajevima nisu ispunili očekivanja vezana za poboljšanje performansi. Drugi ključni razlog navodi kako se poboljšanje organizacijske konkurentnosti danas nastoji realizirati kroz neke nove teme poput područja inovacija.

Glavni cilj pisanja nove verzije udžbenika Upravljanje kvalitetom bio je predstaviti kvalitetu kroz temeljne koncepte te tako čitatelju omogućiti samostalan odgovor na pitanje aktualnosti kvalitete danas. Pri tome je osnovna premisa udžbenika da su temeljne vrijednosti u podlozi sustava kvalitete trajne te da ih nema potrebe ubrzano mijenjati.

Autori se nadaju kako su uspjeli kvalitetu približiti i praktičarima i studentima te kako će teme obrađene u ovoj knjizi doprijeti do čitatelja i potaknuti dodatno zanimanje za područje kvalitete. Uz navedeno ostaje spoznaja kako je u slučaju kvalitete kao teme praksa, odnosno konkretna primjena, faktor koji omogućava istinsku spoznaju važnosti ovog područja.

Iz sadržaja:

PREDGOVOR

1. POVIJEST KVALITETE

1.1. Definiranje pojma kvaliteta (prof. dr. sc. Tomislav Baković i dr. sc. Luka Buntić)

1.1.1. Pristupi definiranju kvalitete

1.1.2. Kvaliteta proizvoda

1.1.3. Kvaliteta usluga

1.1.4. Kvaliteta organizacije

1.2. Gurui i filozofija kvalitete (prof. dr. sc. Tomislav Baković i prof. dr. sc. Tonći Lazibat)

1.2.1. William E. Deming

1.2.2. Walter A. Shewhart

1.2.3. Joseph Juran

1.2.4. Armand V. Feigenbaum

1.2.5. Kaoru Ishikawa

1.2.6. Philip B. Crosby

1.2.7. Filozofija kvalitete

2. UTJECAJ KVALITETE NA KONKURENTNOST

2.1. Kvaliteta i troškovi (izv. prof. dr. sc. Ines Dužević i dr. sc. Luka Buntić)

2.1.1. Definicije i podjela troškova kvalitete

2.1.2. Praćenje troškova kvalitete

2.1.3. Pokazatelji troškova kvalitete

2.1.4. Upravljanje troškovima kvalitete

2.2. Kvaliteta i usluge (izv. prof. dr. sc. Ines Dužević i doc. dr. sc. Mate Damić)

2.2.1. Poimanje kvalitete usluga

2.2.2. Odnos kvalitete i zadovoljstva

2.2.3. Atributivna i diskonfirmacijska teorija kvalitete usluga

2.2.4. Upravljanje nezadovoljstvom korisnika

2.3. Kvaliteta i inovacije kao izvori konkurentske prednosti (prof. dr. sc. Tomislav Baković i prof. dr. sc. Tonći Lazibat)

2.3.1. UPRAVLJANJE INOVACIJAMA

2.3.2. Inkrementalne i radikalne inovacije

2.3.3. Odnos kvalitete i inovacija

2.3.4. Parametri diferencijacije kvalitete i inovacija

3. EVOLUCIJA UPRAVLJANJA KVALITETOM

3.1. Kontrola i osiguranje kvalitete (izv. prof. dr. sc. Ines Dužević i doc. dr. sc. Marija Jurčević)

3.1.1. Kontrola kvalitete

3.1.2. Osiguranje kvalitete

3.2. Upravljanje kvalitetom (izv. prof. dr. sc. Ines Dužević i doc. dr. sc. Marija Jurčević)

3.3. Principi kvalitete (izv. prof. dr. sc. Ines Dužević i dr. sc. Luka Buntić)

3.3.1. Orijentacija na korisnike

3.3.2. Vodstvo

3.3.3. Procesni pristup

3.3.4. Uključenost zaposlenika i ostalih dionika

3.3.5. Kontinuirano unapređenje

4. METODE I ALATI ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM

4.1. Mjerenje kvalitete (prof. dr. sc. Tomislav Baković i izv. prof. dr. sc. Ines Dužević)

4.1.1. Razine mjerenja kvalitete

4.1.2. Indikatori kvalitete

4.2. Metode za upravljanje kvalitetom (prof. dr. sc. Tomislav Baković i doc. dr. sc. Mate Damić)

4.2.1. Metoda razvoja funkcije kvalitete (QFD)

4.2.2. Metoda analize pogrešaka i njihovih posljedica (FMEA)

4.3. Alati za upravljanje kvalitetom (prof. dr. sc. Tomislav Baković i dr. sc. Luka Buntić)

4.3.1. Pojam i razvoj alata za upravljanje kvalitetom

4.3.2. Tradicionalni alati za upravljanje kvalitetom

4.3.3. Menadžerski alati za upravljanje kvalitetom

4.4. Modeli za procjenu percepcija i zadovoljstva korisnika (prof. dr. sc. Tonći Lazibat i izv. prof. dr. sc. Ines Dužević)

4.4.1. Alati za mjerenje kvalitete usluge

4.4.2. Modeli za praćenje kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika

5. SUSTAVI UPRAVLJANJA KVALITETOM

5.1. Upravljanje potpunom kvalitetom (prof. dr. sc. Tomislav Baković i doc. dr. sc. Mate Damić)

5.1.1. Definiranje upravljanja potpunom kvalitetom

5.1.2. Principi upravljanja potpunom kvalitetom

5.1.3. Kritike upravljanja potpunom kvalitetom

5.2. Lean menadžment (prof. dr. sc. Tonći Lazibat i doc. dr. sc. Mate Damić)

5.2.1. Osnovni principi Lean menadžmenta

5.2.2. Alati i tehnike Lean menadžmenta

5.2.3. Prednosti i nedostaci Lean menadžmenta

5.3. NORMA ISO 9001 (doc. dr. sc. Mate Damić i izv. prof. dr. sc. Ines Dužević)

5.3.1. Osnovni pojmovi

5.3.2. Razvoj normi ISO 9000ff

5.3.3. Filozofija upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001

5.3.4. Principi upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001

5.3.5. Zahtjevi norme ISO 9001

5.3.6. Audit sustava upravljanja kvalitetom

5.4. Šest sigma (prof. dr. sc. Tomislav Baković i prof. dr. sc. Tonći Lazibat)

5.4.1. Pojam i uloga Šest sigma sustava

5.4.2. Šest sigma metrika

5.4.3. Šest sigma metodologija

5.4.4. Šest sigma sustav upravljanja

5.5. Budućnost kvalitete (prof. dr. sc. Tonći Lazibat, prof. dr. sc. Ines Dužević, izv. prof. dr. sc. Tomislav Baković)

5.5.1. Kvaliteta na razini pojedinca

5.5.2. Kvaliteta na razini organizacije

5.5.3. Kvaliteta na globalnoj razini

KAZALO POJMOVA

POPIS SLIKA

POPIS TABLICA

POPIS LITERATURE

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Karakter

Uvez