UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 12. izd. - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 12. izd.

Autor: Keller, Kevin Lane; Kotler, Philip
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 756
Uvez: Tvrdi

80,83 

Udžbenik broj 1 iz područja upravljanja marketingom u cijelom svijetu. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, mijenjala su se i izdanja ovoga udžbenika, čije je prvo izdanje objavljeno još 1967. godine!

SKU: 143 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenjevmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

O knjizi:

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Kocepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu.

Kako se tvrtke mijenjaju, mijenja se i njihova marketinška organizacija. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. Najveća promjena je prilog suautora. Kevin Lane Keller jedan je od vodećih marketinških stručnjaka svoje generacije. On donosi svježa razmišljanja i nove perspektive u Upravljanju marketingom. Dvanaesto izdanje reflektira zajedničko nastojanje oba autora čiji je cilj stvaranje najboljeg izdanja Upravljanja marketingom do sada.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Keller, Kevin Lane

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač