Opis
O knjizi:
Temeljni cilj ovoga udžbenika je da se ugostiteljstvo pokuša približiti kao izuzetno važnu gospodarsku djelatnost. Sadržaj udžbenika treba opravdati i očekivanja studenata turizma i ugostiteljstva te im omogućiti bolje razumijevanje i daljnje izučavanje tih sektora.
Neovisno o kakvoj se vrsti ugostiteljske djelatnosti radi i o kojem je ugostiteljskom objektu riječ, konzumenti njihovih usluga – gosti, očekuju kvalitetnu uslugu. Osim sve većih zahtjeva za kvalitetom usluga i svi ostali aktualni izazovi – povećana konkurencija, globalizacija, tržišna segmentacija, standardizacija i informatizacija – stvaraju svojevrsni pritisak na sve one koji se bave ugostiteljskom djelatnošću.
Iz sadržaja:
UGOSTITELJSTVO KAO GOSPODARSKA DJELATNOST / USLUGE U UGOSTITELJSTVU / POTREBNI ELEMENTI RADA U UGOSTITELJSTVU / ORGANIZACIJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA U UGOSTITELJSTVU / PRIPREMA I PRUŽANJE USLUGA SMJEŠTAJA / UGOSTITELJSKI OBJEKTI IZ SKUPINE „HOTELI“ / UGOSTITELJSKI OBJEKTI IZ SKUPINE „KAMPOVI I DRUGE VRSTE UGOSTITELJSKIH OBJEKATA ZA SMJEŠTAJ / PRIPREMA I PRUŽANJE USLUGA PREHRANE I TOČENJA PIĆA / UGOSTITELJSKI OBJEKTI IZ SKUPINA „RESTORANI“, „BAROVI“, „CATERING OBJEKTI“ I „OBJEKTI JEDNOSTAVNIH USLUGA“ / UPRAVLJANJE KADROVIMA U UGOSTITELJSTVU / MENADŽMENT U UGOSTITELJSTVU / POSEBNE UZANCE U UGOSTITELJSTVU / RJEČNIK UGOSTITELJSTVA / LITERATURA / POPIS SLIKA I TABLICA
Recenzije
Još nema recenzija.