Discount applied: 11% blagdanski popust
Vidi košaricu “MODELIRANJE POSLOVNIH PROCESA” je dodano u vašu košaricu.
KONSTRUKCIJA I MODNO ODIJEVANJE - Naruči svoju knjigu

KONSTRUKCIJA I MODNO ODIJEVANJE

s osvrtom na suvremenu maloprodaju
Autor: Firšt Rogale, Snježana; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Ujević, Darko
Područje: Poslovanje
Karakter: stručna, znanstvena
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 327
Uvez: Meki

19,24 

Istražuju se i obrađuju različiti aspekti oblikovanja i konstrukcije u segmentu modnog odijevanja te suvremena maloprodaja kao kanal prodaje modnih odjevnih predmeta.

Opis

O knjizi:

U prvom poglavlju autori istražuju strukovna načela, osnove normizacije i daju vrlo jasan pregled konstrukcije, modeliranje i modnog odijevanja kroz vrijeme prateći povijesne trendove modnog odijevanje. U drugom poglavlju Pametna odjeća u sinergiji s modnim odijevanjem autori istražuju i daju cjeloviti prikaz svjetskih dostignuća u segmentu konstrukcije, modeliranja i izrade pametne odjeće. Šeširi, kape i modno odijevanje naslov je trećeg poglavlja u kojem su autori vrlo sistematično istražili i obradili trenove razvoja kapa i šešira. U četvrtom poglavlju daje se cjeloviti povijesni pregled razvoja donjeg rublja koje je prošlog transformaciju od luksuznog odjevnog predmeta do funkcionalnog.

Ova je knjiga namijenja svima onima koji dolaze iz stručno-znanstvene zajednice, ali i onima koji dolaze iz industrije,  trgovačkih društava, posebno onima koji se bave distribucijskim kanalima i otkrivanju novih tržišta.

Iz sadržaja:

  1. Konstrukcija i modno odijevanje
  2. Konstrukcija, modeliranje i modno odijevanje
  3. Pametna odjeća u sinergiji s modnim odijevanjem
  4. Šeširi, kape i modno odijevanje
  5. Donje rublje –  od luksuznog do funkcionalnog odjevnog predmeta
  6. Novi aspekti razvoja tehnološkog procesa izrade modne odjeće
  7. Organizacijske i tehnološke postavke proizvodnih procesa za izradu modne odjeće
  8. Utjecaj kožnih struktura u modnom odijevanju
  9. Osvr na suvremenu maloprodaju
  10. Elementi uređenja prodavaonice u konceptu brze mode i modnog odijevanja
  11. Internetsko poslovanje i internetski marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
  12. Elektronička trgovina kao kanal prodaje odjevnih predmeta i načini plaćanja
  13. Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, , , ,

Karakter

,

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka