Vidi košaricu “SELOTEJP MARKETING” je dodano u vašu košaricu.
MARKETING MENADŽMENT U TURIZMU - Naruči svoju knjigu

MARKETING MENADŽMENT U TURIZMU

Autor: Grgona, Jadranko; Senečić, Josip
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 228
Uvez: Meki

12,61 

Turizam spada u aktivnosti temeljene na slobodnom vremenu. Upravo je on kao gospodarska aktivnost usmjerena na provociranje i nagovaranje ljudi da svoje slobodno vrijeme usmjere prema određenim aktivnostima koje čine temelj ove gospodarske grane!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 758 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Specifična obilježja turističkog tržišta/ Potrošačko ponašanje u turizmu/ Segmentacija turističkog tržišta/ Politika proizvoda u turizmu/ Cijena turističkog proizvoda/ Politika i kanali prodaje/ Promocija u turizmu/ Marketing turističke destinacije/ Istraživanje turističkih tržišta/ Organizacija marketinga u poduzećima turističkog gospodarstva/ Marketinška kontrola u turizmu

O knjizi:
Turizam spada u aktivnosti temeljene na slobodnom vremenu. U tom je smislu i marketing u turizmu dio šire djelatnosti koju nazivamo marketing slobodnog vremena (the marketing of leisure). Ova djelatnost u suvremenom svijetu igra izrazito značajnu ulogu s tendencijom stalnog jačanja te uloge. U osnovi svega nalaze se kategorije: slobodno vrijeme i diskrecijski dohodak pučanstva. Naime, i jedna i druga kategorija nalaze se dugoročno gledajući na široj svjetskoj razini u stalnoj progresiji. Bitne oznake fenomena slobodnog vremena odnosno aktivnosti koje se temelje na tom fenomenu jesu: odsutnost prinude, ostvarivanje osobnog zadovoljstva, značenje igranja i društvena dimenzija slobodnog vremena.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mikrorad

Karakter

udžbenik

Autor

Grgona, Jadranko

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN