MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA - Naruči svoju knjigu

MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA

Pristup integriranih marketinških komunikacija
Autor: Pike, Steve
Područje: Turizam
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 504
Uvez: Tvrdi

46,45  (349,98 kn)

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 893 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Znanost
o marketingu turističkih odredišta/ Definicije/ Organizacije za marketing
turističkog odredišta/ Organizacijsko ustrojstvo/ Financiranje organizacija za
marketing turističkih odredišta/ Uloga države/ Uloge organizacija za marketing
turističkog odredišta/ Razvoj marketinške strategije/ Istraživanje tržišta/
Kreiranje marke turističkog odredišta/ Imidž turističkog odredišta/ Tržišno
pozicioniranje/ Ciljna tržišta/ Marketinške komunikacije/ Distribucija/ Odnosi
s javnošću/ Marketing konferencijskog turizma/ Katastrofe i krize/ Mjerenje
rezultata

O knjizi:

Turisti
danas imaju na raspolaganju pregršt mogućih odredišta za godišnji odmor. Na
današnjem izrazito kompetitivnom turističkom tržištu, za konkurentnost
odredišta nužna je učinkovita organizacija marketinga. Knjiga “Marketing
turističkog odredišta” bavi se izazovima vezanim uz promociju odredišta na
dinamičnim i heterogenim tržištima, te na razliku između onih koji se turizmom
bave praktično i onih koji se njime bave akademski. Pisan od strane jednog
“praktičara”, “Marketing turističkog odredišta” spaja turizam kao poslovni
sektor i polje akademskog znanja, sintetizirajući mnoštvo akademske literature
od izuzetnog praktičnog značaja za organizacije za upravljanje turističkim
odredištima.

Ključni
edukativni ciljevi knjige su poboljšati razumijevanje temeljnih pitanja vezanih
za:

  • Više dimenzionalnu prirodu
    konkurentnosti turističkih odredišta
  • Razloge za osnivanje organizacija
    za upravljanje turističkim odredištima
  • Strukturu, uloge, ciljeve i
    funkcije organizacija za upravljanje turističkim odredištima
  • Pomak u razmišljanju u smjeru
    upravljanja turističkim odredištima
  • Složenost marketinga odredišta
    i turističkih „brandova”
  • Filozofiju integriranih
    marketinških komunikacija
  • Dizajn, primjenu i nadziranje
    učinkovitih komunikacijskih strategija u marketingu odredišta
  • Mogućnosti za upravljanje
    odnosima posjetitelja
  • Nužnost planiranja reakcija na
    katastrofe
  • Mjerenje uspješnosti marketinga
    odredišta

O
autoru: Prof. dr. sc. Steven Pike proveo je 17 godina u turističkoj branši u
organizacijama za upravljanje turističkim odredištima. Trenutno predaje na
Fakultetu za promidžbu, marketing i odnose s javnošću na Queensland Tehnološkom
Sveučilištu u Brisbaneu, u Australiji.

‘Steven
Pike je čovjek koji je turističku industriju novozelandskog grada Rotorue
izvukao iz tmine 1980ih.’ “DAILY POST”

‘Prije
deset godina, novozelandski grad Taupo bio je turistička zvijezda u usponu, a Rotorua
bio je prljavi gradić s rascjepkanom lokalnom zajednicom koji je ubrzano gubio
na privlačnosti. Gradsko vijeće zaposlilo je Stevea Pikea kao marketinškog
menadžera i Rotorua je postao nova nadolazeća zvijezda.’
“TOURISM TODAY”

‘Uz
posebnu dozvolu izdavača originala, hrvatsko je izdanje Marketinga turističkog
odredišta dodatno obogaćeno i primjerima iz hrvatske turističke prakse.
Iskustva sustava regionalnih turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske i
Istarske županije odnosno gradskih turističkih zajednica Opatije, Rovinja i
Zagreba, kao i iskustva hotelske tvrtke ‘Jadranski luksuzni hoteli’, ukazuju da
se i u našoj praksi sve veća pozornost poklanja strateškom planiranju
destinacijskog marketinga.’
IZ RECENZIJE: NEDA TELIŠMAN-KOŠUTA, INSTITUT ZA TURIZAM, ZAGREB

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

M plus

Karakter

stručna

Autor

Pike, Steve

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN