• Ne možete dodati "MARKETING VINA U TEORIJI I PRIMJENI" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
MARKETINŠKA ZNANJA A-Z - Naruči svoju knjigu

MARKETINŠKA ZNANJA A-Z

80 pojmova koje treba znati svaki menadžer
Autor: Kotler, Philip
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2004
Broj stranica: 244
Uvez: Tvrdi

31,85 

Otac suvremenog marketinga u svojoj kratkoj i praktičnoj knjizi iznosi osamdeset pojmova presudnih u današnjem marketingu s namjerom da ustanovi najbolja načela i postupke za djelotvoran i inovativan marketing.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 115 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Analitika i informacije / Distribucija i distribucijski kanali / Jamstva / Kompanije / Komunikacije i promocija / Marketing na tržištu poslovne suradnje / Međunarodni marketing / Odnosi s javnošću / Organizacija / Potrošači / Proizvodi / Novi proizvodi / Stvaranje koorporativne marke / Telemarketing i potrošački telefoni / Trendovi u marketiškim razmišljanjima i praksi

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Tvrdi

Autor

Kotler, Philip

Broj stranica

ISBN

Izdavač