Discount applied: 11% blagdanski popust
Vidi košaricu “KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT” je dodano u vašu košaricu.
MEDIJI - Naruči svoju knjigu

MEDIJI

Od zavođenja do manipuliranja
Autor: Alić, Sead
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 262
Uvez: Meki

21,24 

Značajno i poticajno djelo za daljnja istraživanja! Svojim sadržajem pokazuje značaj problematika koje se uključuju u razmišljanja – književnosti, književnog zavođenja, suvremenih medija i ostalog. Čitatelji će dobiti uvid o zavođenju koje je na djelu i u znanstvenom diskursu i novim oblicima instrumentaliziranja znanosti, ali i u ostalim segmentima društva!

Opis

O knjizi:
Kroz sedam temeljnih poglavlja autor najprije postavlja kontekst (Göbelsova galaktika) manipulacije (medijsko preoblikovanje pojedinca u masu, korištenje medija u ratne svrhe itd.) i zavođenja, iznoseći tezu da su totalitarni režimi 20. st. velikim dijelom posljedica ovih tehnologija (masovnog komuniciranja). To nalaže potrebu ponovnog, interkulturalnog promišljanja mjesta i uloge književnosti i filozofije u novim, medijima preoblikovanim i manipulacijama i zavođenjem kontaminiranim svjetovima kultura, religija, politika, znanosti… Pojam „zavođenje” autor locira kod Baudrillarda i Kierkegaarda.
Uvidom u „osuđenost” na komunikaciju, brzinu, medije i promjenu recepcije svijeta i umjetnosti Alić postavlja pitanje: Što znači pojava tehničke reproduktibilnosti umjetničkog djela za umjetnost, posebice književnost te koliko je mogućnost umnažanja u beskonačnost književne i umjetničke ljepote, odredila suvremene oblike recepcije?
Suvremene manipulacije zavođenjem medijima, političkim obećanjima, otvaranjem prostora za nadu od strane religijskih hijerarhija i velikih korporacija – imaju svoj začetak u ustanovljenju logosa i njegovom suprotstavljanju mythosu. Svijet je instrumentaliziran onog trenutka kada je započelo reduciranje ljudskog odnosa prema svijetu na jezičko-tehnički-praktičko-instrumentalni odnos… Suvremeni mediji razvijaju nova „Big Brother” barbarstva, a suvremena se zapadna „korporacijska” demokracija skriva iza lijepe riječi, slike, zavodljivog tijela, primitivne igre, hipnotičkog televizijskog svjetla. To dovodi do toga da se demokracija zaustavlja pred vratima velikih svjetskih korporacija.

Iz sadržaja:
GOBBELSOVA GALAKTIKA/ KNJIŽEVNOST I ZAVOĐENJE/ O zavođenju/ Najava umnažanja ljepote novim medijima/ Ideologija zavođenja/ Futurizam ili slutnja masovne publike (…)/ MEDIJI I ZAVOĐENJE/ Od Kennedyja do Berlusconija/ Društvo spektakla/ Usamljeni masovni čovjek/ Od reklamnog i političkog zavođenja prema punoj manipulaciji (…)/ MEDIJSKE OSNOVE ZAVOĐENJA/ Medij nije samo poruka/ Čakre mediologije/ Znanost – neosviješteni medij/ Ljubav: osjećaj, medij ili kod (…)/ RELIGIJSKO – MEDIJSKO ZAVOĐENJE/ Psiho (tiskarska) analiza/ Relihijski šumovi i ljudska nemoć/ Strukture religijskog i trgovačkog zavođenja (…)/ ZAVOĐENJE KAO PROPAGANDA/ Električni sofisti/ Snaga propagande je u kosi/ Prokletstvo slogana/ Politika kao propaganda/ Ujedinjena sredstva advertisinga/ RASKRINKAVANJE UMREŽENIH IGARA MANIPULACIJE/ Ikone korporacijskoh brandova/ Chomsky na stazama kritike/ Biti (dio mreže) ili ne biti (…)

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

AGM

Karakter

stručno-popularna

Autor

Alić, Sead

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN