• Ne možete dodati "ANIMACIJA U TURIZMU" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
MEDIJI, TURIZAM, JAVNOST - Naruči svoju knjigu

MEDIJI, TURIZAM, JAVNOST

Uvijek nedovršena, nanovo ispričana prića
Autor: Gavranović, Ante
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 156
Uvez: Meki

27,87 

Ante Gavranović, naš dugogodišnji novinar, vrsni analitičar razvoja medija u svijetu i u Hrvatskoj, u svojoj najnovijoj knjizi razmatra novo medijsko i turističko vrijeme, turizam kao veliki biznis i mediji koji to prate. Mediji imaju znakovitu odgovornu ulogu za razvoj turizma, medijskih i turističkih djelatnika, a posebno novinara u turizmu.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 1277 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

UVODNE NAPOMENE / PRVI DIO / Neposredna
uloga medija u stvaranju turističke destinacije i turističkog proizvoda / I. Svijet turizma
u brojkama i trendovima / II. Uloga medija u promociji turizma / III. Novi odnosi
medija i turizma / IV. Što publika očekuje od medija? / V. Mediji u uvjetima
globalizacije / VI. Tko su stvarni vlasnici medija? / VII. Etika, društveni
dijalog i odgovornost medija / VIII. Značenje etičkoga kodeksa u turizmu / IX.
Mediji i održivi razvoj / X. Upotrea društvenih mreža i tržišne promjene / XI.
Vjerodostojnost – temelj djelovanja / XII. /Mediji, kulturna baština i turizam
/ XIII. Brand, imidž i identitet u turističkoj promociji / XIV. Uloga imidža u
privlačenju turista /  DRUGI DIO / Elementi koji pridonose boljim poslovnim rezultatima i
ostvarenju humanističkih vrijednosti turizma / XV. Dugoročni prioriteti
hrvatskog turizma / XVI. Megapripredbe u službi turizma / XVII. Nastupi
hrvatskoga turizma u inozemstvu / XVIII. Kako se postaviti prema izazovima 21.
Stoljeća / XIX. Raznolikost ponude donosi dodanu vrijednost / XX. Gastronomija
kao izazov / XXI. Turizam u funkciji stvaranja dodane vrijednosti / XXII. Hoće
li komercijalizacija uništiti humanost? / XXIII. Novo poimanje turizma / XXIV.
Fenomen slobodnog vremena / XXV. „Kišni kolovoz“ nameće nova razmišljanja /
XXVI. Utjecaj turizma na gospodarstvo i platnu bilancu / XXVII. Hrvatski
turizam u globalnim okvirima / XXVIII. Prednosti alternativnih vidova turizma /
XXIX. Turizam i smanjenje siromaštva u svijetu / XXX. Može li turizam biti
poluga ukupnog razvoja / Tumačenje pojmova i kratica / Literatura

O knjizi:

Autor, u svom prepoznatljivom medijskom i turističkom diskursu, poučava čitatelje kako
je turizam današnje svakodnevnice teško usporediv s onim što je bilo jučer?
Turizam se, prema navođenju autora, transformirao u globalnu veliku turističku
industriju. U turizmu je nestao mali početni, koji je nekad bio prepoznatljivi,
osobni pristup o idealnom turizmu. Pred nama je novo medijsko i turističko vrijeme,
navodi autor, to jest nova turistička pozornica koja se temelji na tvrdim
tržišnim i gospodarskim zakonitostima. Turizam je postao, prije svega, veliki
biznis, u kojem se stvaraju ili gube veliki profitni turistički prihodi. Medijski
se analiziraju i broje dolasci stranih gostiju, noćenja, prosječni boravak
turista, te analizira, u konačnici, (ne)zasluženi turistički prihodi. Turizam i hotelska industrija
postaju jedna od najvećih svjetskih industrija na svim razinama globalne,
regionalne, nacionalne i lokalne svjetske turističke industrije. Društvene
mreže i mobilna medijska tehnologija preuzima dominantnu medijsku ulogu u turizmu.
Mediji, turizam, novinari i javnost se nalaze na raskrižju novog konvergentnog
digitaliziranog medijskog i turističkog društva.

Medijski utjecaj na javno mišljenje, javne interese i javno ponašanje u turizmu
traži novo građansko povjerenje, razumijevanje i građanski komunikativni
dijalog u turizmu na temeljnim komunikološkim principima (profesionalno
poštenje, odgovornost prema javnosti te dosljednost u ponašanju).

Knjiga nas
komunikološki poučava, te prema
navedenim korisnim upotrebnim primjerima, ukazuje kakva je uloga medija u turizmu te njihov
doprinos u jačanju povjerenja, razumijevanja i dijaloga kao sredstva za prihvaćanje
komunikativne argumentacije u turizmu s aspekta jačanja ukupne društvene
medijske i turističke etike u komunikativnom građanskom procesu odabira
turističke destinacije. Mediji imaju znakovitu odgovornu ulogu za razvoj
turizma, medijskih i turističkih djelatnika a posebno novinara u turizmu.
Turističkim novinarima pripada važna ulogu u promicanju profesionalnih i
etičkih standarda, vjerodostojnosti i odgovornosti u turizmu. U sadržajnom smislu
knjiga je strukturalno i komunikativno postavljena kao novi oblik komuniciranja
u turizmu (nova turistička i medijska komunikologija).

Medije, turizam i javnost
autor u knjizi analizira kroz komunikativni turistički proces u kojem se
istinska izvorna informacija u turizmu pojavljuje u novim medijskim i
komunikativnim vrijednostima u procesu stvaranja građanske turističke javnosti.
 

 


Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Meki

Autor

Gavranović, Ante

Broj stranica

ISBN

Izdavač