MEĐUNARODNA TRGOVINA U GLOBALNOM OKRUŽENJU

Autor: Andrijanić Ivo; Pavlović Duško
Područje: Novi društveni i ekonomski procesi
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2021.
Broj stranica: 374
Uvez: Meki

220,00 kn (29,20 €)

Cilj knjige je prezentiranje teorije i prakse međunarodne trgovine u suvremenim, globaliziranim uvjetima međunarodnog poslovanja.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 13507 Kategorija:

Opis

Iz predgovora i recenzija:

Glavni je cilj knjige prezentiranje teorije i prakse međunarodne trgovine u suvremenim, globaliziranim uvjetima međunarodnog poslovanja. Iza autorâ više je desetljeća bavljenja, kako teorijskim pitanjima međunarodnih ekonomskih odnosa, tako i praktičnog rada u više hrvatskih i inozemnih poduzeća te kreiranja i realiziranja više stotina poslova s poduzećima i vladama u pedesetak država na svim kontinentima.
Iz Predgovora

Autori jasno i sustavno prikazuju sve elemente međunarodnog trgovanja, daju teorijsku podlogu i navode brojne primjere dobro osmišljenog nastupa na međunarodnom tržištu, posebno pokazujući učinak globalizacije na uspješnost ostvarivanja poslovnih rezultata u međunarodnoj razmjeni domaćih gospodatrskih subjekata s inozemnim poslovnim partnerima.
prof. dr. sc.. Krešimir Buntak

Autori pokazuju da je međunarodna trgovina ne samo skup praktičnih znanja i vještina nego da su u njenoj osnovi i brojna teorijska znanja koja su nužna za uspješnu organizaciju, kako poduzeća tako i nacionalnih gospodarstava u cilju ravnopravnog uključivanja u međunarodnu razmjenu roba i usluga.
prof. dr. sc. Marko Kolaković

Iz sadržaja:

1. POJAM, RAZVOJ I SPECIFIČNOSTI VANJSKE I MEĐUNARODNE TRGOVINE
2. MEĐUNARODNI TRGOVAČKI OBIČAJI, IZRAZI I PRAVILA
3. OBLICI NASTUPA NA INOZEMNOM TRŽIŠTU I VRSTE SPECIFIČNIH TRŽIŠTA U MEĐUNARODNOJ TRGOVINI
4. INSTITUCIONALIZACIJA MEĐUNARODNIH TRGOVINSKIH I MONETARNIH ODNOSA
5. PRAVNI OKVIR MEĐUNARODNOG POSLOVANJA
6. CILJEVI, INSTRUMENTI I POLITIKE MEĐUNARODNE TRGOVINE
7. MEĐUNARODNO POSLOVANJE NA GLOBALNOM TRŽIŠTU – oblici i strategije
8. GOSPODARSKE USLUGE U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU
9. FINANCIRANJE I KREDITIRANJE U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU
10. MARKETINŠKA STRATEGIJA U OBRADI STRANOG TRŽIŠTA
11. MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU
12. OSNOVE PODUZETNIŠTVA I PROCJENA RIZIKA U POSLOVNOJ PRAKSI MEĐUNARODNE TRGOVINE

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka