Opis
O knjizi:
Autorski duo Robert S. Pindyck i Daniel L. Rubinfeld donose sedmo izdanje Mikroekonomije koje pokriva dramatične promjene na području ekonomije. Sve više raste interes za teoriju igara i strateške međuodnose poduzeća, za ulogu i važnost nesigurnosti i asimetričnih informacija, za strategije određivanja cijena poduzeća koja imaju tržišnu moć te za kreiranje mjera koje će se efikasno nositi s eksternalijama poput zagađenja okoliša. U sedmom izdanju ove teme su podrobno obrađene. Profesor ekonomije i financija Robert S. Pindyck i Daniel L. Rubinfeld ponovno zajedno i na sedmom izdanju Mikroekonomije. Namijenjena menadžerima, direktorima, poslovnoj javnosti, ekonomskim stručnjacima i analitičarima, studentima.
Iz sadržaja:
PRVI DIO / Uvod: tržišta i cijene
1 Uvodna razmatranja
2 Osnove ponude i potražnje
DRUGI DIO / Proizvođači, potrošači i konkurentna tržišta
3 Ponašanje potrošača
4 Pojedinačna i tržišna potražnja
5 Neizvjesnost i ponašanje potrošača
6 Prozvodnja
7 Trošak proizvodnje
8 Maksimiranje profita i konkurentna ponuda
9 Analiza konkurentnih tržišta
TREĆI DIO / Struktura tržišta i konkurentska strategija
10 Tržišna moć: monopol i monopson
11 Određivanje cijene i tržišna moć
12 Monopolistička konkurencija i oligopol
13 Teorija igara i konkurentska strategija
14 Tržišta faktora proizvodnje
15 Ulaganja, vrijme i tržišta kapitala
ČETVRTI DIO / Informacije, neuspjeh tržišta i uloga države
16 Opća ravnoteža i ekonomska efikasnost
17 Tržišta s asimetričnim informacijama
18 Eksternalije i javna dobra