Vidi košaricu “MIKROEKONOMIJA” je dodano u vašu košaricu.
Akcija!
MIKROEKONOMIJA, 7. izdanje - Naruči svoju knjigu

MIKROEKONOMIJA, 7. izdanje

Autor: Pindyck, Robert S.; Rubinfeld, Daniel L.
Područje: Novi društveni i ekonomski procesi
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2022
Broj stranica: 735
Uvez: Meki

565,11 kn (75,00 €)

Zanima vas kako se mikroekonomija može iskoristiti kao praktično oruđe prilikom donošenja poslovnih svakodnevnih odluka? Prošireno, sedmo izdanje donosi upravo odgovore na ta pitanja. Namijenjena menadžerima, direktorima, studentima, poslovnoj javnosti, ekonomskim stručnjacima i analitičarima.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 13560 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

Autorski duo Robert S. Pindyck i Daniel L. Rubinfeld donose sedmo izdanje Mikroekonomije koje pokriva dramatične promjene na području ekonomije. Sve više raste interes za teoriju igara i strateške međuodnose poduzeća, za ulogu i važnost nesigurnosti i asimetričnih informacija, za strategije određivanja cijena poduzeća koja imaju tržišnu moć te za kreiranje mjera koje će se efikasno nositi s eksternalijama poput zagađenja okoliša. U sedmom izdanju ove teme su podrobno obrađene. Profesor ekonomije i financija Robert S. Pindyck i Daniel L. Rubinfeld ponovno zajedno i na sedmom izdanju Mikroekonomije. Namijenjena menadžerima, direktorima, poslovnoj javnosti, ekonomskim stručnjacima i analitičarima, studentima.

 

Iz sadržaja:

PRVI DIO / Uvod: tržišta i cijene

1 Uvodna razmatranja

2 Osnove ponude i potražnje

 

DRUGI DIO / Proizvođači, potrošači i konkurentna tržišta

3 Ponašanje potrošača

4 Pojedinačna i tržišna potražnja

5 Neizvjesnost i ponašanje potrošača

6 Prozvodnja

7 Trošak proizvodnje

8 Maksimiranje profita i konkurentna ponuda

9 Analiza konkurentnih tržišta

 

TREĆI DIO / Struktura tržišta i konkurentska strategija

10 Tržišna moć: monopol i monopson

11 Određivanje cijene i tržišna moć

12 Monopolistička konkurencija i oligopol

13 Teorija igara i konkurentska strategija

14 Tržišta faktora proizvodnje

15 Ulaganja, vrijme i tržišta kapitala

 

ČETVRTI DIO / Informacije, neuspjeh tržišta i uloga države

16 Opća ravnoteža i ekonomska efikasnost

17 Tržišta s asimetričnim informacijama

18 Eksternalije i javna dobra

Dodatne informacije

Autor

,

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Povezane knjige - Naša preporuka