NAKLADNICI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - Naruči svoju knjigu

NAKLADNICI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
Autor: Ljevak, Petra
Područje: Digitalne tehnologije
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 186
Uvez: Tvrdi

18,45  (139,01 kn)

Kako fenomen društvenih mreža iskoristiti u komunikaciji između nakladnika i kupaca

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: ddd37a154800 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Nakladništvo je dio kreativne industrije i umreženog društva, pa se kao takvo nalazi pred izazovima digitalizacije i novih tehnologija u gotovo svakom segmentu poslovanja, a posebno komunikacije. S obzirom na društvenu ulogu nakladnika komunikacija s javnosti za nakladnike je ujedno i poslovna potreba i društvena obveza: nakladnik ima svojevrsnu dužnost iskoristiti sve dostupne kanale komuniciranja. Nove digitalne tehnologije omogućavaju nakladnicima bržu, prostorno neograničenu digitalnu komunikaciju i širenje informacija o knjizi. Digitalne društvene mreže među najutjecajnijim su pojavama novog doba te predstavljaju sociološki, kulturni i poslovni fenomen.

Osim utjecaja na nakladničku komunikaciju one utječu i na ponašanja i preferencije čitatelja koji se kao korisnici digitalnih društvenih mreža razlikuju od korisnika drugih medija. Novi društveni čitatelj umrežen je, zasićen tradicionalnim medijima, više vjeruje preporuci na mrežama nego novinama, aktivan je i kritičan te može prosljeđivati informacije svojom mrežom. Uzimajući u obzir društvenog čitatelja s jedne strane te specifičnost komuniciranja na digitalnim društvenim mrežama s druge, za nakladnike izazov postaje ne samo proizvodnja i prodaja knjiga nego i cijeli spektar drugih fenomena, poput izgradnje simboličke vrijednosti nakladnika. U knjizi se polazi od teorijskih pretpostavki u pojašnjavanju fenomena komuniciranja s društvenim čitateljima i u provođenju istraživanja čitateljskih karakteristika. Knjiga se vodi promišljanjem o novim nakladničkim poslovnim strategijama temeljenima na poznavanju izabranih segmenata čitateljske populacije orijentirane novim komunikacijskim medijima (digitalnim društvenim mrežama) kao važnoj odlici informacijskog doba.

Iz sadržaja:

 

SADRŽAJ
Predgovor
I. DIO
l. POSLOVANJE NAKLADNIČKOG PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Nakladništvo kao dio kreativne industrije
Razvoj nakladništva kao poslovne djelatnosti: od Gutenberga do danas
Ustroj nakladništva u Republici Hrvatskoj
Nakladničko poduzeće
2. INFORMACIJSKO DOBA I NOVE POSLOVNE STRATEGIJE NAKLADNIKA
Poslovne strategije u novom informacijskom dobu
Nakladnička komunikacija u digitalno doba
Nakladnik, društveno poslovanje i društveni potrošač
3. DIGITALNE DRUŠTVENE MREŽE I NAKLADNIČKO POSLOVANJE
Digitalno društveno umrežavanje
Facebook
Digitalne društvene mreže u Republici Hrvatskoj
Upotreba digitalnih društvenih mreža u nakladničkom poslovanju
4. DIGITALNE DRUŠTVENE MREŽE KAO KOMUNIKACIJSKI KANAL
Komunikacijske odlike digitalnih društvenih mreža
Brendiranje uz pomoć digitalnih društvenih mreža
Segmentacija korisnika digitalnih društvenih mreža
Strategije nakladničkog poslovanja na digitalnim društvenim mrežama
5. DRUŠTVENI ČITATELJ – IZMEĐU KNJIŽEVNOSTI I DIGITALNIH DRUŠTVENIH MREŽA
Segmentacijski kriteriji društvenih čitatelja
Kategorizacija književnosti
Karakteristike čitatelja
Čitateljske navike
Internetske aktivnosti
Životni stil
II. DIO
6. ISTRAŽIVANJE, METODE, STRATEGIJE NAKLADNIČKOG POSLOVANJA
Uvod u istraživanje
Postojeće strategije nakladničkog poslovanja na digitalnim društvenim mrežama
7. SEGMENTIRANJE DRUŠTVENIH ČITATELJA
Društveni čitatelji
Razlikovanje segmenata društvenih čitatelja
Temeljna obilježja segmenata društvenih čitatelja
8. NAKLADNIČKE STRATEGIJE IZMEĐU STVARANJA KULTURNE VRIJEDNOSTI I PROFITA
Literatura
Popis tablica, slika i grafikona
Popis skraćenica
Kazalo
Bilješka o autorici

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka