Objavljeno:

Deset tvrtki dobilo nagradu SJAJ za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti u digitalnim medijima

Dana 17. listopada 2017. predstavili smo istraživanje kojeg je u srpnju i kolovozu 2017. na uzorku od 203 poduzeća provela naša DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja u partnerstvu s Hrvatskom udrugom poslodavaca kao sjedištem Global Compact mreže Hrvatska. Rezultati istraživanja ukazali su na to kako sve veći broj hrvatskih poduzeća kontinuirano ulaže u vidljivost društveno odgovornog poslovanja i održivosti putem digitalnih medija.

PROVEDENO ISTRAŽIVANJE do sada je najveće nacionalno istraživanje u području DOP-a. Cilj istraživanja bio je ispitati koliki broj hrvatskih poduzeća, i kojom kvalitetom, komunicira svoju praksu DOP-a i održivosti putem vlastitih službenih internetskih stranica te koliko polažu u rast svoje digitalne vidljivosti i zapaženosti DOP-a. Riječ je o projektu kojem je na nacionalnoj razini cilj potaknuti poduzeća da izražajnije izlažu svoju DOP praksu i zalaganja u ovome području jer se time ostvaruje „zeleni“ ugled te skupni utjecaj poduzeća na novo osvješćivanje javnosti o neizbježnosti teme DOP-a i održivosti.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Naš je istraživački tim svoj rad započeo hipotezom kako u poduzećima u RH postoji velik prostor za unaprjeđenjem digitalne vidljivosti DOP praksi sa svim pozitivnim učincima. Od 203 promatrana poduzeća 81 je ispunilo upitnik te prilično iskreno ocijenilo svoj rad. Unatoč tome što svi ispitanici tvrde kako provode aktivnosti društveno odgovornog poslovanja, njih 20% ne komunicira ove aktivnosti digitalnim putem. Kada je riječ o provođenju aktivnosti u specifičnim područjima, 24% ispitanih poduzeća provodi aktivnosti usmjerene prema zaposlenicima, nakon čega slijedi zaštita okoliša s 22%, kao i donacije s 22%. Klijenti i partneri najmanje su zastupljena skupina s tek samo 15%. S obzirom na efikasnost DOP komunikacija za poduzeće, 24% smatra kako DOP komunikacije utječu na povećanje ugleda kompanije te lojalnost kupaca.

DODJELA NAGRADE “SJAJ”

Na događanju su dodijeljene i nagrade SJAJ tvrtkama za vidljivost i afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti u digitalnim medijima tvrtke. Cilj dodjele je potvrditi dobru digitalnu praksu i u javnosti istaknuti zapažene tvrtke te potaći druge na korištenje različitih dobrih iskustava i unapređenje vlastitog poslovanja. U postupku nacionalnog istraživanja vidljivosti DOP-a opservirani su portali 203 hrvatske tvrtke prilikom čega su zapažene pojedine prakse kojima se može dati atribut uzornih. Deset tvrtki koje ovom prilikom dobivaju nagradu ugledne su i uspješne u svom poslovanju i po snazi spadaju u velike, što pred njih postavlja stalno nove obveze i odgovornost.

Dodatne informacije o projektu doznajte ovdje.

Tvrtke – dobitnice:

o Dukat d.d.

o Ericsson Nikola Tesla d.d.

o Heineken Hrvatska d.o.o.

o HEP d.d.

o Hrvatski telekom d.d.

o INA d.d.

o OTP banka Hrvatska d.d.

o Podravka d.d.

o Valamar Riviera d.d.

o Vetropack Straža d.d

Učinkovit Menadžer 2018

Unesite svoju e-mail adresu kako biste primali novosti,
posebne popuste i ponude iz knjižare!

0

Vaša košarica