OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

Autor: Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 416
Uvez: Tvrdi

200,00 kn

Danas postoji mnogo knjiga o međunarodnom marketingu i svaka je strukturirana na svoj način. Ova pred vama naglašava sve jači utjecaj konkurentnosti na poslovanje poduzeća i namijenjena je redovnim studentima poslovne ekonomije koji su sve više orijentirani na međunarodni marketing.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 93 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja: 

MEĐUNARODNI MARKETING I SVJETSKA TRGOVINA/ Priroda međunarodnog marketinga/ Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga/ OKRUŽENJE SVJETSKOG TRŽIŠTA/ Ekonomsko okruženje/ Političko okruženje/ Zakonodavno okruženje/ Kulturno okruženje/ MEĐUNARODNI MARKETING U PODUZEĆU/ Istraživanje stranih tržišta/ Strategije ulaska na strana tržišta/ MEĐUNARODNI MARKETINŠKI MIKS/ Proizvodi/ Usluge/ Cijene/ Međunarodna marketinška distribucija/ Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje/ Odnosi s javnošću/

Recenzije: 

Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF – Ekonomsko-poslovni fakultet

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

udžbenik

Autor

Ozretić Došen, Đurđana

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN