Vidi košaricu “TEMELJNI KONCEPTI SOCIJALNE PSIHOLOGIJE” je dodano u vašu košaricu.
OTVORENOST U ZNANOSTI I VISOKOM OBRAZOVANJU - Naruči svoju knjigu

OTVORENOST U ZNANOSTI I VISOKOM OBRAZOVANJU

Autor: Hebrang Grgić, Ivana
Područje: Odgoj i obrazovanje
Karakter: priručnik, stručna
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 320
Uvez: Meki

29,07 

Sadržajno proširen nastavak knjige ‘Hrvatski znanstveni časopisi: iskustva, gledišta, mogućnosti’ objavljene 2015.’. Sastoji se od 19 poglavlja koja je napisao 31 znanstvenik i stručnjak koji se u svojem svakidašnjem radu bavi nekim od oblika otvorenosti.

Opis

O knjizi:

Odabrani su autori iz raznih područja i raznih ustanova radi što kvalitetnije i što šire predodžbe o stanju otvorenosti u hrvatskoj i svjetskoj znanosti i visokom obrazovanju – Goran Sunajko, Iva Melinščak Zlodi, Bojan Macan, Jadranka Stojanovski, Alen Vodopijevec, Irena Kranjec, Jasna Horvat, Josipa Mijoč, Ivana Ljevak Lebeda, Sandra Kučina Softić, Sabina Rako, Zvonko Martinović, Predrag Pale, Marijana Glavica, Dobrica Pavlinušić, Boris Bosančić, Danijela Getliher, Ana Knežević Cerovski, Tihomir Katulić, Lea Škorić, Helena Markulin, Srećko Gajović, Marko Ban, Neven Duić, Ivan Prskalo, Srna Jenko Miholić, Svebor Prstačić, Kata Banožić, Kristijan Zimmer, Vanessa Proudman, David Ball.

Knjiga je podijeljena u četiri tematske cjeline. Prva nosi naslov Otvorena znanost i bavi se otvorenošću s filozofskog, povijesnog i praktičnog gledišta opisujući fenomene poput otvorene recenzije, otvorenih podataka i otvorene inovativnosti. Naslov je druge cjeline Otvoreno visoko obrazovanje i ona donosi teorijski i praktičan prikaz raznolikih otvorenih obrazovnih sadržaja te sustava za učenje na daljinu. Cjelina Otvorene tehnologije i upravljanje pravima u znanosti i visokom obrazovanju bavi se otvorenim kôdom, otvorenim povezanim podatcima i metapodatcima, otvorenim identifikatorima i licencijama. Posljednja cjelina donosi primjere otvoreno dostupnih časopisa, repozitorija te udruga koje promiču otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju.

Budući da se u jednoj knjizi ne mogu obraditi sve teme vezane za otvorenost znanosti i visokog obrazovanja te da je to područje koje se neprestano mijenja, ova knjiga otvara vrata novim razmišljanjima i novim publikacijama.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Karakter

,

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka

Nema na zalihi

SUVREMENO VOĐENJE U ODGOJU I OBRAZOVANJU

Priručnik za ravnatelje, stručne suradnike i odgojitelje u sustavu odgoja i obrazovanja

Hitrec, Suzana; Seme Stojnović, Inga

LEKCIJE IZ FINSKE

Što svijet može naučiti iz obrazovne promjene u Finskoj

Sahlberg, Pasi