Vidi košaricu “OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA” je dodano u vašu košaricu.
PLAVA KRAVA - Naruči svoju knjigu

PLAVA KRAVA

Preporodite svoj posao, budite osobiti
Autor: Godin, Seth
Područje: Marketing
Karakter: popularna
Godina izdanja: 2005
Broj stranica: 188
Uvez: Meki

13,14 

Jedan od najvećih suvremenih marketinških gurua upućuje tvrtke kako da postanu zapažene, da stvore dojam uzbudljivosti i nezaboravnosti svojih proizvoda. Pritom se trebaju koristiti načelom “plave krave”: svakog se dana potrošači suočavaju s bezbroj dosadnih stvari (običnih, smeđih krava), no ako vide plavu kravu sigurno će ih se dojmiti i urezati im se u pamćenje!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 125 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Drske riječi i ambiciozne tvrdnje / Jeste li prepoznali revoluciju / Što daje rezultate? / Svijest nije presudna / Volja i način / Ideje koje se prošire pobjeđuju / Nisu svi potrošači isti / U masovnom marketingu nitko ne voli mjeriti učinak / Biser u boci / Proces i plan / Moć reklamne poruke / Teškoće s kompromisom / Što danas znači biti marketinškim djelatnikom? / Brainstorm ili ”oluje ideja” / …

O knjizi:

Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava. Post-potrošački potrošač potrošio je sve što je mogao. Ono što nam je potrebno imamo, potrebno nam je vrlo malo, zapravo smo previše zaposleni kako bismo trošili vrijeme istražujući ono što ste vi napornim radom stvorili za nas. Odjel marketinga preuzima gotovo dovršen proizvod ili uslugu i troši novac kako bi ciljanu publiku upoznao s njihovim posebnim prednostima. Taj pristup ne daje više željeni učinak. Ova knjiga govori o tome zašto biste plavu kravu morali ugraditi u sve što stvarate te zašto televizija i radio nisu više vaše tajno oružje.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Naklada Ljevak

Karakter

popularna

Autor

Godin, Seth

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN