• Ne možete dodati "UPRAVLJANJE ODNOSIMA - OD POTROŠAČA DO KLIJENTA" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.

Prikaz 33–48 od ukupno 125 rezultata

Nema na zalihi

MARKETING DYNAMICS

How to Create Value for Customers

Grbac, Bruno

Nema na zalihi

IDEJA U LABIRINTU

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahtjeva naručitelja, želja publike i novog medijskog konteksta

Belak, Boris

SELOTEJP MARKETING

Najbolji svjetski marketinški vodič za male poduzetnike

Jantsch, John

Nema na zalihi

STVARANJE I RAZMJENA VRIJEDNOSTI

Marketing kao proces stvaranja i razmjene vrijednosti poslovnih subjekata s potrošačima

Grbac, Bruno

MARKETING U CRKVI

Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda

Balog, Antal

KUPOLOGIJA

Istine i laži o tome zašto kupujemo

Lindstrom, Martin

MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU

Kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku

Meerman Scott, David