Prikaz 33–48 od ukupno 125 rezultata

Nema na zalihi

MARKETING DYNAMICS

How to Create Value for Customers

Grbac, Bruno

Nema na zalihi

IDEJA U LABIRINTU

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahtjeva naručitelja, želja publike i novog medijskog konteksta

Belak, Boris

SELOTEJP MARKETING

Najbolji svjetski marketinški vodič za male poduzetnike

Jantsch, John

Nema na zalihi

STVARANJE I RAZMJENA VRIJEDNOSTI

Marketing kao proces stvaranja i razmjene vrijednosti poslovnih subjekata s potrošačima

Grbac, Bruno

MARKETING U CRKVI

Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda

Balog, Antal

KUPOLOGIJA

Istine i laži o tome zašto kupujemo

Lindstrom, Martin

MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU

Kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku

Meerman Scott, David