• Ne možete dodati "MARKETING VINA U TEORIJI I PRIMJENI" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
PONAŠANJE POTROŠAČA - Naruči svoju knjigu

PONAŠANJE POTROŠAČA

Europska slika, 4. izdanje
Autor: Askegaard S.; Bamossy G.; Hogg M. K.; Solomon M.
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 732
Uvez: Meki

78,53 

Posebna vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 1243 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU/ Uvod u ponašanje
potrošača/ Potrošačko društvo/ Obilaženja trgovina, kupovanje i
ocjenjivanje

II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE/ Percepcija/ Pojam o sebi/ Motivacija, vrijednosti i životni
stil

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA/ Učenje i pamćenje/ Stavovi/ Individualno odlučivanje

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE/ Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju/
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka/ Dohodak i društvena klasa

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI/Kultura i ponašanje potrošača/ Procesi
kulturnih promjena/ Nova vremena,
novi potrošači

O knjizi:

NAJBOLJE PRATI AKTUALNA ZBIVANJA I SPOZNAJE
IZ PODRUČJA PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVIJETU!

Ponašanje potrošača djelo je četvorice
sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su
uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu
danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen europskom poslovnom okružju. Posebna
vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača
s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana;
jedinstvena petodijelna „mikro-makro” kružna struktura osigurava
multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje
ponašanja europskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga zorno pokazuje kako
istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u
marketinške strategije.

Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po
korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom
vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako
poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi. U svakom
poglavlju je pregledni i jasan sažetak najvažnijeg te pitanja i testovi za
provjeru znanja tako da studentima olakšava učenje, no istodobno je svakome
vrlo zanimljiva za čitanje.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Meki

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor

, , ,