Opis
Iz sadržaja:
I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU/ Uvod u ponašanje
potrošača/ Potrošačko društvo/ Obilaženja trgovina, kupovanje i
ocjenjivanje
II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE/ Percepcija/ Pojam o sebi/ Motivacija, vrijednosti i životni
stil
III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA/ Učenje i pamćenje/ Stavovi/ Individualno odlučivanje
IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE/ Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju/
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka/ Dohodak i društvena klasa
V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI/Kultura i ponašanje potrošača/ Procesi
kulturnih promjena/ Nova vremena,
novi potrošači
O knjizi:
NAJBOLJE PRATI AKTUALNA ZBIVANJA I SPOZNAJE
IZ PODRUČJA PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVIJETU!
Ponašanje potrošača djelo je četvorice
sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su
uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu
danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen europskom poslovnom okružju. Posebna
vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača
s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana;
jedinstvena petodijelna „mikro-makro” kružna struktura osigurava
multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje
ponašanja europskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga zorno pokazuje kako
istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u
marketinške strategije.
Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po
korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom
vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako
poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi. U svakom
poglavlju je pregledni i jasan sažetak najvažnijeg te pitanja i testovi za
provjeru znanja tako da studentima olakšava učenje, no istodobno je svakome
vrlo zanimljiva za čitanje.