POSLOVNO UPRAVLJANJE U TRGOVINI

Autor: Dunković, Dario
Područje: Poslovanje
Karakter: stručna, udžbenik
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 175
Uvez: Meki

76,70 kn (10,18 €)

Obuhvaća suvremena dostignuća u izučavanju poslovnog i strateškog upravljanja u trgovini, jačanje konkurencije i sve teže postizanje profitabilnosti, razvoj novih tehnologija, promjene u kanalima distribucije te internacionalizaciju.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 2110 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Udžbenik je namijenjen studentima/icama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Podijeljen na deset cjelina u kojima se obrađuju glavne i neke posebne odrednice poslovnog upravljanja kako bi se steklo potrebno šire znanje nužno za donošenja odluka u trgovinskim poduzećima, a posebno u maloprodajnim poduzećima. Razumijevanje međudjelovanja marketinga, organizacijskih resursa, tehnologije i profitabilnosti, studentima/icama je nužno za stvaranje cjelovite predodžbe o tome kako strateškim upravljanjem u praksi izgrađivati imidž trgovinskog poduzeća, što utječe na ugodnije iskustvo kupaca i kako sve to iskoristiti u jačanju profitabilnog poslovanja.

Udžbenik je oblikovan tako da potiče zanimanje za istraživanje posebnih tema unutar predmetnih cjelina koje mogu biti polazište za izradu seminarskih i diplomskih radova. Svaka cjelina sadrži pitanja za vlastitu provjeru znanja što može u značajnoj mjeri olakšati pripremu ispita. Gospodarska kriza utjecala je na brojne promjene u načinu upravljanja i operativnog djelovanja, vođenju maloprodajne politike, pristupa kupcima, smanjivanju troškova i sl., što je predstavljalo snažan poticaj da se prilikom izrade udžbenika koriste najnovija znanstvena dostignuća stranih i domaćih autora kako bi se studentima približile suvremene koncepcije i ponudila praktična rješenja za aktualno krizno razdoblje na tržištu i u godinama koje slijede.

Iz sadržaja:

Predgovor

I. Osnovna i posebna obilježja trgovine i menadžmenta u trgovini

1.1. Promjene u trgovini i suvremeno restrukturiranje

1.2. Trgovinska struktura i institucije

1.3. Poimanje trgovinskog menadžmenta

1.4. Strategija multikanalne maloprodaje

1.5. Smjernice europske trgovinske i maloprodajne politike

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

II. Strateško planiranje u trgovinskim poduzećima

2.1. Poimanje poslovne strategije i strateškog planiranja

2.2. Teorijski okvir strateškog menadžmenta

2.3. Planiranje strategije trgovinskog poduzeća

2.4. Trendovi u sektoru trgovine

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

III. Odabir ciljanih kupaca

3.1. Proces donošenja odluke o kupnji

3.2. Određivanje ciljanih kupaca

3.3. Upravljanje odnosima s kupcima – CRM

3.4. Strategija upravljanja iskustvom kupaca

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

IV. Financijska strategija trgovinskog poduzeća i planiranje

4.1. Analiza financijskog stanja i uspješnosti

4.2. Planiranje i financijska kontrola

4.3. Upravljanje bruto maržom

4.4. Marketinška metrika za izravno povezivanje marketinga i profitabilnosti

4.5. Strateški profitni model

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

V. Upravljanje ljudskim resursima u trgovinskim poduzećima

5.1. Upravljanje ljudskim resursima u trgovinskoj strategiji

5.2. Organizacija u trgovinskim poduzećima

5.3. Posebnosti upravljanja ljudskim resursima u trgovini

5.4. Organizacijska kultura i ponašanje

5.5. Motiviranje i zadržavanje zaposlenika

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

VI. Operacije opskrbnog lanca i menadžerski informacijski sustav

6.1. Strategija upravljanja opskrbnim lancem

6.2. Strateški aspekti nabave robe

6.3. Menadžerski informacijski sustav u maloprodaji

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

VII. Upravljanje trgovinskom robom

7.1. Organizacija upravljanja robom

7.2. Planiranje asortimana

7.3. Prognoziranje prodaje

7.4. Kontrola zaliha i mjerenje uspješnosti upravljanja robom

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

VIII. Formiranje prodajnih cijena

8.1. Strateški aspekt formiranja cijena u trgovini

8.2. Cjenovne strategije maloprodavača

8.3. Metode i promotivne tehnike formiranja prodajnih cijena

8.4. Sniženje prodajnih cijena robe

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

VIIII. Komunikacija s kupcima

9.1. Upravljanje komunikacijskim programom

9.2. Integrirana marketinška komunikacija u maloprodaji

9.3. Digitalni marketing, mobilne tehnologije i društvene mreže

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

X. Strategije rasta i internacionalnog širenja trgovinskih poduzeća

10.1. Trgovinske strategije rasta

10.2. Suvremeni aspekti regionalizacije i globalizacije trgovine

10.3. Internacionalizacija u trgovini

10.4. Metode ulaska i strategije upravljanja inozemnim operacijama

Pitanja za vlastitu provjeru znanja

Bibliografija

Popis tablica

Popis slika

Kazalo pojmova

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Karakter

,

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “POSLOVNO UPRAVLJANJE U TRGOVINI”

Povezane knjige - Naša preporuka