Opis
O knjizi:
Ova monografija u svojih četrnaest poglavlja predstavlja pored sinteze teoretskih spoznaja i praktičnih iskustava autora na ovom području također i odraz suvremenih dostignuća iz područja škole i školske pedagogije, školskog odgoja, ali i stečevine u znanostima koje su s njom u doticaju i pružaju jedne drugima potporu u rješavanju problema škole i školskog odgoja koje proučavaju.
Iz sadržaja:
Poglavlje I. Odgoj, pedagogija, značaj i podjela
Poglavlje II. Školska pedagogija kao znanstvena disciplina
Poglavlje III. Mjesto školske pedagogije u sustavu znanosti
Poglavlje IV. Metodologija školske pedagogije
Poglavlje V. Povijesni razvoj škole
Poglavlje VI. Uloga škole u društvenim promjenama
Poglavlje VII. Odgojno-obrazovna struktura škole
Poglavlje VIII. Ciljevi i zadaci školskog odgoja
Poglavlje IX. Činitelji školskog rada
Poglavlje X. Razred i odjel
Poglavlje XI. Pedagoška klima u školi
Poglavlje XII. Edukacija učitelja za 21. stoljeće
Poglavlje XIII. Suradnja obitelji i škole
Poglavlje XIV. Savjetodavni odgojni rad u školi