STRATEGIJE MARKETINGA

Autor: Renko, Nataša
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 451
Uvez: Tvrdi

299,00 kn (39,68 €)

Udžbenik koji nastoji argumentirano obrazložiti nužnost sustavne primjene strateškog marketinškog planiranja i izbora odgovarajuće strategije marketinga. Namijenjena je menadžerima malih i srednjih poduzeća, studentima visokoškolskih obrazovnih institucija svih razina, ali i neprofitnim djelatnostima kao što su muzeji, obrazovne institucije i dr.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 709 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

UVOD U STRATEGIJU MARKETINGA/ Pojam i funkcioniranje marketinga/ Odnos strategije i marketinga/ Osnovni pojmovi u izgradnji strategije marketinga/ Sredstva potpore za uzgradnju strategije marketinga/ STRATEŠKE ANALIZE UNUTARNJIH ČIMBENIKA I VANJSKE MARKETINŠKE SITUACIJE/ Strateške analize unutarnjih čimbenika identifikacija snaga i slabosti poduzeća/ Strateške analize vanjske marketinške situacije identifikacija povoljnih prilika i prijetnji/ SEGMENTACIJA, ODABIR CILJNOG TRŽIŠTA I POZICIONIRANJE/ Strategija segmentacije tržišta i odabir ciljnog tržišta/ Strategija pozicioniranja/ IZBOR STRATEGIJE MARKETINGA/ Tri generičke strategije marketinga/ Strategija diferencijacije proizvoda/ Strategija marketinga orijentirana na uspostavljanje odnosa s kupcima/ Strategije marketinga za zrela i opadajućan tržišta/ Strategije rasta/ Strategije horizontalne i vertikalne integracije/ Strategija diverzifikacije/ Strateški savezi, spajanja i akvizicije/ UVOĐENJE, PRIMJENA I VREDNOVANJE STRATEGIJE MARKETINGA

O knjizi:

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće
Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.
Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima.
Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća.
Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Naklada Ljevak

Karakter

udžbenik

Autor

Renko, Nataša

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN