STRATEŠKA NABAVA - Naruči svoju knjigu

STRATEŠKA NABAVA

Put do ostvarenja međunarodne konkurentnosti
Autor: Žibret, Branko
Područje: Poslovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 188
Uvez: Tvrdi

27,87  (209,99 kn)

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 214 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA/ Nabava je postala strateška funkcija/ Efektivne strategije za nabavu s rezanjem troškova/ Uspješnost nabave seže dalje od pukog rezanja cijena – uspješnost upravljanja mrežom dobavljača – ključni je element uspjeha/ Koje konkretne rezultate možemo očekivati od inicijativa u nabavi/ Zaključka/ SUVREMENA ORGANIZACIJA FUNKCIJE NABAVE/ Glavna načela nabave/ Stvaranje vrijednosti kao pokretač organizacijskog modela/ Kako proces nabave definira organizacijski model/ Model upravljanja nabavom/ Mjerenje uspješnosti i naplaćivanje / Potpora sistemu i upravljanje talentom/ Zaključak/ SPECIFIČNA PODRUČJA NABAVE U PRAKSI/ Nabava IT opreme i usluga/ Nabava marketinških usluga i medijskog prostora/ Nabava u logistici/ Budućnost nabave – tehnologija i e-nabava/ Nabava u javnom sektoru, primjer Austrije/ NAJBOLJE PRAKSE NABAVE U HRVATSKIM TVRTKAMA/ Implementacija multifunkcionalnih uređaja – uštede i povećanje funkcionalnosti, Privredna banka Zagreb/ Nabava u prehrambenoj industriji/ Nabava u industriji građevnog materijala – Nexe grupa

O knjizi:

Knjiga predstavlja najnovije teoretske koncepte koji stratešku nabavu definiraju kao djelatnost od ključne važnosti za smanjivanje troškova i povećavanje dodane vrijednosti tvrtke. Središnja pozornost posvećena je primjeni – brojnim aspektima problema koje uspješan menadžer mora imati u mislima i biti spreman s njima se suočiti pri odabiru pravog poslovnog modela te svakodnevnom radu na njegovom izvođenju.

Knjiga je koncipirana u tri glavna dijela. U prvom dijelu, u dva poglavlja autor ukazuje na stratešku važnost nabave u poslovanju tvrtke te na modele suvremene organizacije nabavne funkcije u tvrtkama. U drugom je dijelu riječ o specifičnim nabavnim područjima: Tomislav Čorak piše o nabavi IT opreme i usluga, Ivan Matasić o nabavi marketinških usluga, Roko Vodopija o nabavi logistike, Frank Thewihsen i Mitja Kumar pišu o e-nabavi te Guido Bollue i Petra Kapetanić o nabavi u javnom sektoru. U trećem dijelu navode se konkretni primjeri (Podravka, Privredna banka Zagreb, Nexe grupa).

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Žibret, Branko

Uvez

Tvrdi

Karakter

stručna

Izdavač

Mate