Opis
O knjizi:
Četrnaesto izdanje drugačijeg je izgleda i štiha. Već sam naslov – Strateški menadžment: U potrazi za konkurentskom prednošću – deskriptivniji je te jasnije izražava glavni pravac osnovnih predavanja iz poslovne i konkurentske strategije. Trinaest poglavlja ovog izdanja usklađena su s najnovijim događajima u teoriji i praksi strateškog menadžmenta.
U knjizi se opisuju promjene u poslovnim strategijama operacijama vrijednosnih lanaca, radnim običajima, konkurentskim uvjetima tjeranim neprestanim jurišom prema globalizaciji te brzom usvajanju aplikacija internetske tehnologije od strane poduzeća u cijelome svijetu. Rasprave u poglavljima odražavaju sve veći djelokrug i važnost suradničkih partnerstava, stalno širenje brzih promjena na sve veći broj industrija i okruženja poduzeća te ne tako davno naglašene imperative povezivanja strategije i operativnih praksi s onime što je etički i društveno prihvatljivo. Mnogo je toga napravljeno u vezi usklađivanja strategije poduzeća s vanjskim okolnostima, kao i s unutrašnjim resursima i konkurentskim sposobnostima.
Iz sadržaja:
UVOD I PREGLED / Što je strategija i zašto je ona važna? / Menadžerski proces izrade i provedbe strategije / TEMELJNI KONCEPTI I ANALITIČKI ALATI / Analiza vanjskog okruženja poduzeća / Vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije poduzeća / IZRADA STRATEGIJE / Pet generičkih konkurentskih strategija: Kojom se koristiti? / Izvan konkurentske strategije: Ostale važne strateške odluke / Nadmetanje na inozemnim tržištima / Prilagođavanje strategije specifičnoj situaciji u industriji i poduzeću/ Diversifikacija: Strategije upravljanja skupinom djelatnosti / Strategija, etika i društvena odgovornost / PROVOĐENJE STRATEGIJE / Stvaranje snažnih resursa i organizacijskih sposobnosti / Upravljanje unutarnjim operacijama: Akcije koje potiču bolju provedbu strategije / Organizacijska kultura i vodstvo – ključevi za učinkovitu stratešku provedbu