Akcija!
STRATEŠKO KOMUNICIRANJE DRŽAVA ( komplet dvije knjige) - Naruči svoju knjigu

STRATEŠKO KOMUNICIRANJE DRŽAVA ( komplet dvije knjige)

Javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću 1-2
Autor: Skoko, Božo
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Područje: Politologija i diplomacija
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2021.
Broj stranica: 845
Uvez: Tvrdi

441,00 kn

Nova knjiga profesora Bože Skoke je ujedno prvi udžbenik posvećen fenomenu država kao komunikatora u međunarodnim odnosima, a po pristupu i načinu prezentacije sadržaja jedinstven je i u globalnim okvirima – ističu recenzenti.

Opis

O knjizi

Riječ je o monumentalnom izdanju u DVA dijela, posvećenom javnoj diplomaciji, nacionalnom brendiranju i međunarodnim odnosima s javnošću te područjima i primjene i hrvatskim iskustvima.

Koncept zemlje podrijetla; meka moć; nacionalni identitet i imidž; interkulturna komunikacija; javna, gospodarska i kulturna diplomacija; međunarodni odnosi s javnošću; globalni mediji; nacionalno brendiranje; nositelji strateškog komuniciranja država; uloga kulture, kreativne industrije, turizma, sporta, načina života, lidera i gastronomije u promociji država te razvoj hrvatske javne diplomacije – samo su neke od tema kojima se bavi ova knjiga. Upravo o tim temama posljednjih godina sve više slušamo; nova su interdisciplinarna područja koja povezuju marketing i odnose s javnošću s diplomacijom i međunarodnim odnosima, a kojima se još premalo zna. Zato je pojavljivanje knjige Strateško komuniciranje država jednoga od vodećih hrvatskih komunikacijskih stručnjaka dr.sc. Bože Skoke posebna vijest.

Nakladnik knjige je Synopsis (Zagreb – Sarajevo), a sunakladnici Plejada i Edward Bernays visoka škola za komunikacijski menaždment iz Zagreba. Ovaj sveučilišni udžbenik objedinjuje teorijska i praktična znanja vezana uz državu kao komunikacijski subjekt u međunarodnim odnosima.

Uz bogat pregled teorijskih pristupa i koncepata, originalan vlastiti prinos autora u razumijevanju tog fenomena i kreiranju novog modela upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u svrhu postizanja međunarodnog ugleda, knjiga donosi i studije slučaja te primjere dobre prakse iz cijelog svijeta, kao i priloge vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka, koji pišu o primjeni strateškog komuniciranja u praksi. Sve to ovaj sveučilišni udžbenik čini cjelovitim, nezaobilaznim i jedinstvenim u razumijevanju i primjeni strateškog komuniciranja država.

Dodatne informacije

Autor

Godina izdanja

Karakter

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač